Raskausviikko 32 (neljäs raskaus), vauva laskeutunut! OV

Vierailija

Tässä sitä sitten ihmetellään. Joulunpyhien aikaan vatsa tipahti silminnähden alas ja vauva painaa tolkuttomasti peräaukon tienoilla. Minulla on kohtu alhaalta taakse kallistunut joten painontunne on juuri siellä missä se kurjimmalta tuntuu... Tunnen pitkästä aikaa jopa rintalastan alareunan, vatsa on tosiaan niin valahtanut. Alaselkää juilii, eilisestä lähtien ja issiashermokin on kai jumissa kun vihloo toisesta pakarasta alaspäin. Voi itku tätä odotuksen onnea :D

Edelliset kolme raskautta ovat olleet samankaltaisia lukuunottamatta tätä vauvan laskeutumista jo nyt. Synnytys on käynnistynyt kaikissa samalla kaavalla, aamuyöstä olen herännyt supistuksiin ja täysillä päin eli supistukset ovat olleet saman tien 2-3minuutin välein. En ole siis kovin kauaa synnyttänyt yhtäkään lastani.

Nyt sitten kaipaan kanssasisarilta apua ja neuvoa. Pitäisikö olla huolissaan tästä pes...ssä tuntuvasta painosta joka on aika mahtava! Ja siitä että vauva on laskeutunut. Lääkärin tarkistushan on kaiketi "vasta" parin kolmen viikon päästä.

Eikai tässä vielä aleta synnyttämään, vauvahan on vielä liian pieni. Tosin olen tehnyt yli 4kg:n vauvoja mutta vielä ei ole aika maailmaan.

Neuvoja ja apuja.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat