Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko asia oikeesti niin että jos täällä kirjoittelee ...

Vierailija

ongelmistaan(tai kysyy vaikka ihan jotain ) niin joku jättää vastaamatta vaan sen takia että viestissä on kirjoitusvirheitä(ei niin pahoja etteikö viestiä ymmärtäis)? Siis vaikka osais auttaa?

Kommentit (4)

Vierailija

Mutta en todellakaan jättäis vastaamatta vaan sen takia että viestissä on kirjoitusvirheitä jos kysyjää osaisin auttaa.

Mun mielestä se kertoo kyllä aika paljon ihmisestä jos tollaisen syyn takia jättää vastaamatta. Eikä todellakaan mitään positiivista.

Kyllä itse ennemmin olen ystävällinen ja kirjoitan väärin ku että osaisin kirjoittaa täydellisesti mutta olisin töykeä.

Itsellä on luki ja kirjotushäiriö enkä tosiaan voi sille mitään. En vaan olis uskonut että sen takia joku ei vastais mun viesteihin:(

t ap

Vierailija

käynyt mua ennen tämän kysymyksesi avaamassa ja kukaan ei heistä vastannut. Lukemat 0/19 viestin perässä). Muapa ei kirjoitusvihreet haittaa, joten menin ja vastasin sulle. Tosin en tiedä tarkkaa vastausta, epäilen vaan, että joku syy noilla 19:lla tyypillä on ollut.

Vierailija

Pointti oli se että osais vastata ja muuten vastais mut jättää vastaamatta sen takia että viestissä on kirjoitusvirheitä.

t ap

Uusimmat

Suosituimmat