tehdäkö neljäs ?

Vierailija

juu ja ihan omasta kokemuksesta tiedän, ettei lapsia "tehdä", mutta haluaisin kokemuksia neljän lapsen vahnhemmilta. Meillä on kaksi isompaa -02 ja -03 syntyneet ja nyt 4kk ikäinen, josta päätettiin, että on viimeinen. Nyt olen kuitenkin alkanut miettiä kaveria tuolle kolmannelle kun isommat ovat aina olleet niin ihanasti seurana toisilleen. Onko muita vastaavassa tilanteessa olleita ? Niin ja senkin takia mietityttää suuresti kun ikää on 40v. ja sitä ajattelee, että vieläkö on mahdollista saada lasta tähän perheeseen ja tervettä sellaista.

Kommentit (4)

Vierailija

nuo 6- ja 5- vuotiaat pitävät ihanasti huolta tästä nykyisestä vauvasta, juttelevat , lepertelevät, laulavat, näyttävät leluja ja ovat jo hieman äidinkin apulaisina.....kaikki kun olemme kotona. Jos tilannetta ajattelee kuitenkin pari-kolme vuotta eteenpäin kun isommat ovat koulussa ja kaveripiiri laajenee heillä niin kuinkahan hemmoteltu tästä kolmannesta tulee ????? ;-)

Vierailija

Mulla on -94 syntynyt

-00 ja -02 syntyneet ja nyt toivon mukaan tulee -09 syntynyt eli kyllä meillä ainakin ikäeroja piisaa. Kaksi ekaa ovat poikia ja kaverukset keskenään kun ovat yhdessä, tyttöä syrjitään silloin usein. Jos -94 on pois ovat kaksi muuta maailman parhaat kaverit. Nyt kuitenkin uskon isosisarusten pitävän tosi hyvää huolta tulevasta pienokaisesta. Ja ikää mulla on lapsen syntyessä 40 v.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat