Olenko ihan hörhö, jos sijoitan 280 euroa äitiysvaatteisiin?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Lainaus:

(en kyllä tajua tätä H&M paitoja roskiin heittäjää)

No, ehkäpä sulla kävi parempi tuuri HM-paitojen suhteen (HM-vaatteiden taso lastenvaatteissakin tuntuu heittelevän sattumanvaraisesti laidasta laitaan). Ehkä mulle sitten vain sattui ne paidat, mistä sauma lähti purkautumaan tai paita lerpsahti muuten aivan muodottomaksi vaikka mulla ei edes ollut mitenkään valtavan iso maha. Kiva juttu jos sulla kävi parempi tuuri. Itse ainakaan en käytä rikkinäisi vaatteita enkä sellaisia myöskään muille rupea myymään...

t:se, jonka HM-paidat meni roskiin ;)

Vierailija

Olisit hörhömpi , jos sijoittaisit sen 280 euroa huumeisiin. Ihan käsittämätöntä, kuinka ihmiset käyttävät sanoja missä yhteydessä tahansa käsittämättä niiden tarkoitusta.

Hörhö on alunperin yli kolmekymppinen huumeiden käyttäjä, joka on ollut vankilassa. Sitten sitä alettiin käyttää mistä tahansa hipeistä ja resuisemman oloisista ihmisistä, ja nyt joku kysyy, onko hän HÖRHÖ jos ostaa äitiysvaatteita!

Voi luoja, oikeasti.

Vierailija

Numero neljä on ihan oikeassa, minäkin ihmettelin tuota sanavalintaa. Yhtä loogista olisi sanoa, että olenko ihan palomies jos sijoitan 280 euroa vaatteisiin...Ei mitään logiikkaa.

Vierailija

En tarvinnu ollenkaan äitiysvaatteita ku maha oli sen verran pieni. Kannattaa ehkä ostaa vähän kerrallaan. Jos et sitten vaikka tarvikkaan nii paljon vaatetta.

Vierailija

ajattelin tosiaan ostaa vaatteet uutena ja myydä ne sitten huutonetissä tms. Raskaus on nyt toinen ja ensimmäisen kohdalla rahat oli niin tiukilla, että kuljin normaaleissa vaatteissani (niissä mitkä mahtui päälle) - ja lainailin vaatteita äidiltäni. Olo ei ollut kauhean hehkeä :D

Hyvä tietää, että käytetyistä äitiysvaatteista saa sentään jotain takaisinkin.

ap

Vierailija

Hih, mulla on juuri Seraphinessa samalla summalla ostoksia listalla ja yritän päättää tilaanko ne.

Olen ostanut tähän toiseen raskauteenkin jo ainakin 200 eurolla vaatteita ja kyllästynyt niin että on pakko hankkia lisää.

Paljon varmasti riippuu siitä onko sulla niin paljon rahaa käyttää vaatteisiin ja tarvitsetko niitä. Jos on työnpuolesta pakko pukeutua, niin kuin minun, niin totta kai voi hankkia vaatteita myös raskausaikana. Kyllä asiakkaat vähän ihmettelisi jos ottaisin ne vastaan lappuhaalareissa.

Vierailija

koska halusin näyttää hyvälle myös raskausaikana enkä kulkea missään collegepöksyissä... Kyllä moni sitsten huokailikin miten joku voi näyttää tuolta raskaana ;) ja vaatteet säilyivät mainiossa kunnossa tähän toiseenkin raskauteen. Ne pari hassua paitaa, jotka erehdyin ostamaan HM:ltä menivät roskikseen jos kesken ensimmäisen raskauden koska olivat niin huonolaatuisia. Mä siis melkeinpä suosittelisin nauttimaan raskausajasta myös tältä kantilta! :D

Vierailija

Kyllä mulla tuon verran varmaan meni äitiysvaatteisiin, vaikka monet kaverini sitä kauhistelivatkin. Mielestäni raskausaika oli ihanaa, enkä olisi halunnut kulkea kulahtaneissa rääsyissä /liian isoissa vaatteissa /mieheni paidoissa jne. Ja tein kuten sinäkin olet ajatellut, myin vaatteet huuto.netissä pakettina ihan kelpo hintaan. (enkä siis edes säästänyt vaatteita mahdollista seuraavaa raskautta varten, ou nou! =D)

Ps. Paidoista kannattaa ehkä katsoa sellaisia, joiden kanssa voi myös imettää.

Vierailija

Itselläni meni varmasti raskausaikana ainakin tuon verran vaatteisiin. Olen työssä, jossa en voi kulkea jossain vanhoissa verkkareissa ja miehen kulahtaneessa t-paidassa. H&M ja Lindex yms. vaatteet eivät ole kovin laadukkaita, ja saattavat loppupeleissä tulla tosi kalliiksíkin, kun eivät kestä pesua ja käyttöä. Itselleni kunnon housut ovat tärkeät, ja parit housut on pakko olla. Yhdet hyvät maksaa helposti tuon 100 euroa. Lisäksi olen tottunut pukeutumaan hyvin ja en yksinkertaisesti osaa olla koko raskausaikaa jossain kulahtaneissa vanhoissa räteissä (mikä olisi kyllä taloudellisesti järkevää) vaan haluan näyttää joltain myös ison mahan kanssa. Ajattelin asiaa myös niin, että osatisinhan varmaan muutenkin jotain vaatteita, ja raskuasajan housuja jouduin käyttämään vähän aikaa myös synnytyksen jälkeen, joten todellinen käyttöaika on lähemmäs vuoden. Se on kuitenkin pitkä aika ja sinä aikana varmaan muutenkin ostaisi jotain.

Vierailija

yhdet äitiyshousut ostin ja huutonetistä yhden mekon.

Ja hyvin pärjäsin niillä.

Muuten oli normi vaatteet käytössä, kaikki pikkarit meni kyllä uusiksi raskauden jälkeen.

Vierailija

No tuskin tuo kannattava sijoitus on, mutta jos ostat kivoja vaatteita ja myyt ne sitten pois, niin voit hyvinkin saada noin kolmasosan niiden hinnasta vielä takaisin, joten ehkä et hassaa taivaan tuuliin kuin 200 euroa.

Mitä itseeni tulee, niin ekassa raskaudessa kärsin enkä ostellut äitiysvaatteita - silloin ei tuntunut Espoossa olevankaan kuin yksi liike, jossa myytiin jotain kamalia housuja, joita toki oli pakko pitää.

Tokassa raskaudessa 7 vuotta myöhemmin joka paikka oli täynnä äitiysvaatteita ja kun ostin H&M:ltä ja Lindexiltä ja myin ne sitten, niin tosiaan varmaan kolmasosan hinnasta sain vielä takaisin. Nautin raskaudesta tosi paljon enemmän, kun oli kivat kuteet.

Suosittelen, että ostat siis ja pistät raskauden jälkeen myyntiin. Jos vuoden aikana tuhlaat omiin vaatteisiisi 200 euroa, niin se tuskin on edes paljon verrattuna normaaliin vuoteen?

Vierailija

Onhan niitä paljon tyhmempiäkin kohteita laittaa rahaa.

Itse ostin raskauden ihan alussa paljon kivoja äitiysvaatteita käytettynä, taisin yhden masutuubin ostaa uutenakin. Ja ihan H&M, Lindex jne. merkkisiä.

Eikä ne menneet miksikään (en kyllä tajua tätä H&M paitoja roskiin heittäjää) ja raskauden jälkeen myin kaiken pois huutonetissä ja sain melkeinpä omani taas takaisin.

Mutta jos haluat sijoittaa 280e äitiysvaatteissiin ja rahasta ei ole pahemmin puutetta, mikä ettei. Ja jos vielä suunittelet pian toistakin raskauttta, niin tuleepahan käytettyä nekin vaatteet.

Muista myös että osa vaatteista, etenkin housuista, saattaa mahtua alkuraskaudesta, mutta loppuraskaudessa ei oo enää mitään toivoa että mahtuis. Vartalo muuttuu raskauden aikan melko lailla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat