Aina puhutaan että supistusten aikana pitäis liikkua ni kipu helpottaa, miten kukaan

Vierailija

Itse tukeuduin seinään ja keskityin kun suppari tuli, synnytyssalissa makasin kuin lahna säkkituolin päällä. Itse supistusaallon tullessa ei juuri liikututa.

Kommentit (4)

Vierailija

kateellisena oon katsonut joitain synnytysjuttuja (esim kotimainen sairaala ohjelma) että miten jotkut on niin tyynenä ja kohdunsuu jotain 5cm auki.

Viimeisessä (neljännessä) synnytyksessä mut pakotettiin ylös sängystä kätilön toimesta koska hänen mielestään se oli nyt paras tapa saada kohdunsuuta aukeamaan reippaammin ja vauvaa laskeutumaan.

Sain jonkun tuen jota vasten seisoa ja liikkua, mutta paha oli jo istua ja siitä kun nousin jaloilleni ja otin tukea siitä tuesta silmissä musteni, aloin oksentaa ja en kertakaikkiaan pysynyt pystyssä. Itse sanoin että sattui niin paljon että oksetti mutta kätilön mielestä se johtui jostain muusta ja halus että kokeillaan uudelleen ja sama toistui... no ei sit tarvinu enää seistä, siltikin mulla on synnytyksistä hyvät kokemukset.

Vierailija

pystyy liikkumaan suppareiden aikana? Mulla on molemmissa synnytyksissä ollu niin karseet supparit et sängyllä makaan vaan kippurassa ja itken.

jalat menis alta jos yrittäisin nousta ylös kun supistaa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat