Juoksijat: vaihteleeko teillä juoksukunto päivästä/viikosta riippuen?

Vierailija

Juoksen itse n. tunnin 3krt/viikko, ja olen huomannut, että välillä (n. 1-2 viikon välien) tulee lenkkejä, jolloin kroppa on ihan "tukossa", juoksu ei kulje eikä huvita. Vaikka olisi kuinka samalla tavalla valmistautunut syömisten yms. suhteen. Joskus näyttää liittyvän alkaviin kuukautisiin, mutta välillä en löydä mitään syytä.

Olenko ainoa?

Kommentit (5)

Vierailija

En tietysti krapulassa, ja ennen juoksua olen polttamatta ainakin 30min. Paremmin tietysti kulkisi aina jos lopettaisi molemmat tai edes toisen.

Vierailija

Mulla sama homma. Olen ajatellut, että pitää kuunnella kehoaan. Kuukautiset kyllä vaikuttaa kovasti, silloin en aina voi edes urheilla ollenkaan. Harrastaessani taistelulajeja ihokin tuli niin kipeäksi kuukautisista, että potkut ja lyönnit sattuivat järjettömästi. Tajusin olla menemättä menkkojen aikaan treenaamaa. :D Mutta joo, joskus ihan muuten vaan ei tunnu hyvältä juosta, koitan silloin antaa itseni ottaa rennommin.

Vierailija

Mitä tuo kakkonen vinkuu. "Toivottavasti et juokse samanlaisia lenkkejä"...

On erinomaista, että ap juoksee. Ja on hienoa, että ap juoksee vaikka aivan samanlaisia lenkkejä metrilleen joka viikko vaikka samalla kellonlyömällä. Se ei olisi hienoa, jos ap vetäisi röökiä ja joisi viinaa, makaisi sohvalla ja katsoisi telkkaria. Hienoa että juokset. Älä anna negatiivisten kommenttien masentaa!

Vierailija

Lenkkien tulisi olla erilaisia ja eri pituisia: matalasykelenkki, kova vauhtinen, intervalli, mäkivetoja jne.

Lisäksi harjoittelu pitää rytmittää treeniviikkoihin ja palauttaviin viikkoihin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat