Milloin parhaat alet?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kävin katselemassa esikoispojalle 1v 8kk uutta toppahaalaria alennusmyynneistä. Olihan siellä 20% alea, mutta ei sen isompia alennuksia. Jäin miettimään, tuleeko yleensä isompia alennuksia myöhemmin talvella/keväällä ja uskallanko jäädä niitä odottamaan, kun ei nyt ole ihan akuuttia tarvettakaan. Eli te useamman lapsen äidit, osaatteko kertoa milloin suunnilleen ovat parhaat alennukset (50%) ja onko silloin enää valikoimaa jäljellä? Eli ostanko, vai odotanko vielä...?

Kommentit (6)

Vierailija

Syksyllä uudet mallistot on yleensä -20% muutamia tarjouspäiviä ja joulun jälkeen 10-20%. Nyt on ollut normaalia paremmat prossat jopa n.30-40%. Itse pidän sitä -50% miniminä, kalliimmalla en osta. Jos jään ilman ostan sitten vasta uudesta mallistosta.

Vierailija

Tämä näköjään riippuu nyt ihan siitä missä päin suomea ollaan. Rovaniemellä oli juuri noita 20%:n alennuksia vain, Reimaa oli Anton&Ninassa viime vuotiset (siis viime talven) mallit -50% muut -20 ja -10%.

Nettikauppoja kun eilen selailin, ei niissäkään kovin paljon olleet alennukset, Metkulassa taisi olla greenhillit -20% (vai oliko 30?) etuna siellä se ettei mene niitä postikuluja, Ipanallessa oli alet -10 ja -20%.....

Joskus saa haalareita vielä helmi-maaliskuussa -50% mutta sitten on jo tuuria että saa sen hakemansa koon.

Vierailija

Lieneekö se lama tulossa, kun minä taas olen nähnyt kaupoissa heti parempia aleprosentteja kuin viime vuonna. Esim. Reimatecejä on perinteisesti joulun jälkeen monessa paikassa hivutettu vähitellen ensin -20%, sitten -30% ja sen parempaa alea ei ole kannattanut odottaakaan (koot/mallit loppuneet).

Nyt ostin heti joulun jälkeisenä lauantaina Tampereella Nanoukista (Koskikeskuksessa) Reimatec-haalarin -40 %:n alella. Ensin ajattelin, etten välttämättä edes osta haalaria nyt alesta ensi talveksi, kun nyt alle 2-vuotiaan kasvupyrähdyksiä on niin vaikea ennakoida, mutta enpä voinut vastustaa kiusausta tuolla hinnalla, meni sitten syteen tai saveen tämä koon arvaus! :)

Vierailija

pääkaupungista parhaiten tammikuun puolivälin jälkeen -50% lasten vaatteita. Nyt selvästi isommat alet heti.

Viime vuonna sain mm. 20 eurolla Travalle Remun babyhaalarin Prismasta, kun oli enää 3 kpl ko. haalareita jäljellä. Eli on kyllä tuuripeliäkin!

Vierailija

...oman kokemukseni mukaan haalareista aleen jäävät parhaiten pienet koot, noin 86:een asti, ja sitten taas isot, n. 116 eteenpäin. Meidän pojan koossa (104-110) haalarit ja muutkin ulkovaatteet hupenevat aika nopeasti, kun juuri tuon kokoiset kuuluvat niiden suurkäyttäjiin. Pienemmissä koissa vaatteet kiertävät vielä hyvin eteenpäin ja isoille lapsille haalarit varmaan koetaan usein vähän vauvamaisiksi.

Vierailija

Kyllä minä olen nähnyt (ja ostanutkin...) talvihaalaria ja -vaatetta 30 ja 40% alennuksilla. Sen pienemmillä alennusprosenteilla en viitsi edes lähteä kaupoille (tuon 20% saa luultavasti ensi talvena uudesta mallistostakin kanta-asiakastarjouksina ym)

Tampereen Nanouk 40%, Jesper Juniorit vähintään 30%, Kekäle 30%, nettikaupat 30-40%...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat