Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyhmy kainalossa..

Vierailija

Löysin kolme viikkoa sitten kainalostani kovan, aristamattoman ja 'paikallaan pysyvän' patin, kooltaan reilun sentin. Patti ei ole hävinnyt minnekään ja nyt aikomus on tilata itselle lääkäriaika. Äitini sairastui rintasyöpään n. 40-vuotiaana eli nuorena ja nyt pelkään sairastuneeni itsekin. Olisiko rohkaisevia viestejä / omia kokemuksia vastaavasta tilanteesta, kun olette löytäneet patin? Oletko itse sairastanut rintasyövän nuorella iällä? Miten olet selviytynyt siitä?

Kommentit (4)

Vierailija

tarpeen.'Sun pitäisi saada mammo siinä iässä mitä saadaan kun vähennetään äitisi sairastumisiästä 5 vuotta.

Itse sairastuin rintasyöpään alle 40v:na.

Rinta poistettiin ja kainalo tyhjennettiin. Sain koko hoitorepertuaarin, siis sytotja säteet ja ainakin viiden vuoden antiestrogeenihoito.

Minulle on rakennettu uusi rinta poistetun tilalle.

Opiskelin sairastuessani uutta ammattia ja siinä teen työtä koko ajan.

kaikki on hyvin. Parhaillaan odotan tuloksia, onko syöpäni perinnöllinen.

Vierailija

ja silloin sattumalta oli gynikselle ma

pääsin rintaultraan saman tien....

Vaaraton kysta, itseasiassa 3, löytyi..

Pelästytti kyllä kunnolla mutta onneksi sattui nuo lääkärikäynnit ...

Vierailija

patti kainalosta. Ihan saatumalta, kun pesi kainaloaa. Ei ollut kipeä patti. Ja sehän oli valitettavasti rintasyöpä, joka oli tehnyt jo etäpesäkkeitä kainaloon. Toinen rinta postettiin ja kainalot kaavittiin. Työkyvyttömäksi jäi, mutta nyt 10 vuoden jälkeen on vielä elossa ja voi hyvin.

Tätä nyt kuitenkaan tuskin halusit kuulla, mutta tämäkin on yksi mahdollisuus.

Tilaa ihmeessä aika yksityiselle lääkärille HETI. Pääset heti erikoislääkärin vastaanotolle! Kuntapuolella pääset vasta joskus hamassa tulevaisuudessa yleislääkärille, jonka ammattitaito näissä asioissa on p*ska.

Uusimmat

Suosituimmat