Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut parit haluavat ns.kolmansia pyöriä tai parinvaihtoa ym?Miksi te? ev

Vierailija

.

Kommentit (5)

Vierailija

Meillä se ainakin lähti minun biseksuaalisuudestani ja vaimokin siihen lopulta innostui kun sopiva mies sattui kohdalle. Me ollaan varmaan kuitenkin vähän epätyypillinen tapaus, sillä olemme ihan kiinteässä suhteessa ja asumme samassa taloudessa. Tavallaan siis ei ole kyse mistään 3.pyörästä.

Vierailija

Epäsovinnaista ja kiellettyä - siis houkuttelevaa. Ainakin meille 3.pyörä on ollut todellinen repäisy irti arjesta. Lapset isovanhemmille ja viikonlopputapaaminen kylpylässä. Vaimo tykkää kahden miehen huomiosta ja minusta on kiihottavaa katsella miten vaimo kiihottuu toisen miehen kanssa. On jännää heittäytyä välillä alistuvaksi ja antaa toisen miehen olla vaimon kanssa.

Vierailija

ja tuollako se vieraannälkä sitten sammuu? Onneksi olkoon vaan. Itsellä on koko ajan vieraat mielessä vaikka on kuinka paljon saanut erilaisia. Vielä jossain kävelee se joka on AIVAN eri peli. Ja se toinen joka.. ja kolmas..

M

Vierailija

Oli vuosien haaveiden ja mietinnän jälkeen täydellinen kokemus.

Syyt: Olemme molemmat mieheni kanssa ensimmäisiä toisillemme. Minusta oli aika luonnollista, että jossain vaiheessa mies alkoi miettimään, miltä SE tuntuisi jonkun toisen kanssa. Ei kuitenkaan olisi ikinä lähtenyt pettämään, koska rakastaa minua ja perhettämme niin paljon.

Samalla olin itse miettinyt,että olisin halukas kerran kokeilemaan seksiä naisen kanssa. En yksin, mutta jos mieheni olisi "tukena ja turvana".

Lopulta päätimme, että jos tilaisuus tulee, annetaan mennä.

Vuosien päästä se tulikin. Vietimme aivan mahdottoman yön kolmisin. Yö lähensi meitä, lujitti parisuhdettamme (enää ei tarvi edes ajatuksentasolla miettiä, millaista se olisi sen toisen kanssa..) ja ennenkaikkea saimme paljon hyvää seksielämäämme, tuon yön turvin ollaan vietetty myöhemminkin monen monta kiimaista hetkeä... muistellen ;)

Vierailija

Minua ainakin kiinnosti miltä tuntuisi olla kahden miehen kanssa. Aika pitkään kyllä mietimme ennenkuin päätimme kokeilla. Mahtavaahan se oli - uusia tuntemuksia, jännitystä, kihelmöintiä, uusi ihmissuhde, mutta aika nopeasti se alkoi aiheuttaa ongelmia. Jokainen kuitenkin halusi loppujen lopuksi eri asioita. Mieheni pientä piristystä seksielämään, toinen mies vakisuhdetta ja muutakin kuin seksiä ja minä itsekkäästi hemmottelua.

Uusimmat

Suosituimmat