Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit minun asemassani (työasioita)

Vierailija

Minulla on vakituinen työ, jossa olen ollut alle vuoden. Työpaikalla on kuitenkin hometta ja olen ollut paljon sairaana. Lisäksi tämän hetkinen työni on vuorotyö, joka soveltuu perheemme tilanteeseen huonosti.

Minulle tarjottiin uutta päivätyötä, määräaikaista. Tämä työ vaikuttaa haasteelliselta, mutta mielenkiintoiselta.

Entiseen työhöni olen just oppinut, mutta tunnen, ettei tämä ole sitä mitä haluan tehdä lopunelämäni, lisäksi home on aiheuttanut minulle oireita.

En ole varma, pystynkö nykyisestä työstäni saamaan virkavapaata. Uusi työ olisi määräaikainen äitiysloman sijaisuus. Mitä tekisit minun tilanteessani?

Kommentit (4)

vahtaisin määräaikaiseen ja kattelisin muuta samalla...ja josnäytät taitojasi niin ei työnantaja hyvää työntekijäää helpolla päästää, tarjoavat sitte muuta..

Siis jos on sama työnantaja, niin eikö todella onnistu sisäinen siirto toiseen hommaan ja sitten aikanaan paluu takaisin vanhaan hommaan, jos uusi ei sinun osaltasi jatku. Näin meillä menetellään ihan vakiosti. Työnkiertoa suositaan meillä ja tämä on suorastaan johdon toive!

Olisikohan ihan laillistakaan purkaa vakituinen työsuhde, jos työnantaja pysyy samana? Kysy liitostasi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat