Onko "panettaa" tuhmasti sanottu uudelle ihastukselle

Vierailija

Vai voisiko se sytyttää. Rakastelu meillä on ihanaa, mutta nyt tää tyttö tahtois kovaa kyytiä...

Kommentit (14)

Vierailija

"Tule tänne tumma poika ja kynnä vakoani" sitten pistät perään viestin että tuli väärään numeroon sori. Kyllä äijä ilmaantunee nopeasti paikalle...

Vierailija

mun mies veti pultit suhteemme alkuaikoinan "pane mua"-kehotuksesta. Oli edellinen vaimo iskostanut päähän, että se on sitten _rakastelua_. Mä vedin pultit miehen pulttien vetämisestä ja sen jälkeen on pantu ja rakasteltu tilanteen mukaan 12 vuotta. Että se siitä lopahtamisesta ;)

Kerran tuli lipsautettua vastaavaa tuhmaa eräälle nuorelle pojalle ja hän ainakin oli tyrmistynyt. Huvittavaa.

Vierailija

Lainaus:

haloo!! siis ymmärtääkseni kyseessä on vastakkainen sukupuoli (=mies) joten mietippäs nyt vielä kerran, että kumpikos sukupuoli on perinteisesti se romanttinen ja kumpi edustaa enemmän sitä "mennääks panee" koulukuntaa. Elikkä tuo "panettaa" on ehkä vähintä jota voit miehelle sanoa ladataksesi hänen seksuaalisen vireytensä infernaalisiin suuruuksiin :D

ja sen lisäksi: jos panettaa-sanan käyttö säikäyttäisi uuden tuttavuuden, niin se suhde olisi lopahtanut muutenkin ennemmin tai myöhemmin...

Vierailija

mieleenkään sanoa noin sen paremmin uudelle tuttavuudelle kuin omalle miehelleenkään. Luulis varmaan, että olen kännissä tai jotain, mutta en usko, että edes kännissä menisin tuollaista möläyttämään... Mutta kukin tyylillään.

Vierailija

haloo!! siis ymmärtääkseni kyseessä on vastakkainen sukupuoli (=mies) joten mietippäs nyt vielä kerran, että kumpikos sukupuoli on perinteisesti se romanttinen ja kumpi edustaa enemmän sitä "mennääks panee" koulukuntaa. Elikkä tuo "panettaa" on ehkä vähintä jota voit miehelle sanoa ladataksesi hänen seksuaalisen vireytensä infernaalisiin suuruuksiin :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat