Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Facebookissa pääsee katsomaan vieraiden ihmisten valokuvia,

Vierailija

jos joku kaverini kommentoi niitä? Voiko tämän jotenkin estää?

Kommentit (12)

Vierailija

Itsekin olen kyllä laittanut kuvat näkyviksi vain kavereilleni. Mutta olen kokeillut tätä kymmenien ihmisten kohdalla ja aina kuvia pääsee sitä kautta katsomaan, jopa silloin kun profiilin kautta ei pääse kuviin. Eli siis mulla on yksi kaukaisempi kaveri joka on salannut osan kuvistaan multa, mutta kun hänen kuvaansa kommentoidaan niin silloin pääsen katsomaan niitäkin. ap

Lainaus:

niin, että vaan kaverit pääsee kattomaan mun kuvia ja toivon tän kyllä toimivan ihan kaikilta osin, myös siinä jos joku kavereistani kommentoi jotain kuvaani.

Ehkä ne kommetoidut kuvat näkyy vaan niiltä kuka sun kaverin kaveri ei oo estäny sitä toimintoa? On meinaan erillinen ruksi siellä listassa eikä vaan tuo julkinen/ei julkinen

Vierailija

Mikäli kuvat albumissa, voit määritellä valokuvien yksityisyydestä ketkä pääsevät katsomaan kuviasi..

kaikki, verkostoni ja kaverini, kavereideni kaverit, vain kaverini, mukauta... ovata vaihtoehtoja... verkostoni ja kaverini.... jos verkotossa on "suomi" kaikki näkee...

itse laitoin kuviin "vain kaverini" eikä muut ole nähneet kuvia. testattu on :)

Vierailija

Vaan kun newsfeedissäni joku kavereistani on kommentoinut jonkun kuvaa, kuva ja kommentti näkyvät minulle. Sitten kun klikkaan sitä kuvaa näen sen isompana ja pääsen katsomaan muitakin kuvia tämän minulle vieraan ihmisen albumissa. Mutta kun klikkaan hänen profiiliaan tai valokuva-albumiaan (siis sitä kuvien pääsivua) niin sieltä ei pääse.

Eli profiili ja kuvat on salattuja mutta silti pääsen katsomaan niitä sen oman newsfeedini kautta. Ja tämä on toiminut ihan kaikilla joita olen kokeillut, vaikka siis olisi salainen profiili? Miksi näin?

Vierailija

pitää klikata kohtaa, että kuvat näkyvät vain kavereille. Jos ei klikkaa, niin näkyy kaikille.

Moni ei taida tätä tajuta, itsekin olen nähnyt ties mitä tuntemattomien imetyskuvia ja koteja...

Vierailija

niin, että vaan kaverit pääsee kattomaan mun kuvia ja toivon tän kyllä toimivan ihan kaikilta osin, myös siinä jos joku kavereistani kommentoi jotain kuvaani.

Ehkä ne kommetoidut kuvat näkyy vaan niiltä kuka sun kaverin kaveri ei oo estäny sitä toimintoa? On meinaan erillinen ruksi siellä listassa eikä vaan tuo julkinen/ei julkinen

Vierailija

juuri siitä syystä että en luota siihen ettei niitä pääse kaiken maailman pipipäät katselemaan jotain kautta. Oletteko muuten huomanneet että myös jos sinulla on vaikka lempikirja tai lempielokuva laitettuna tietoihin niin pääset sen kautta katsomaan kaikkien profiilit joilla on sama lempikirja tai elokuva?

Uusimmat

Suosituimmat