Mahan alle jäävät äitiysfarkut, ovatko käytössä mukavia?

Vierailija

Netissä mm. Bebeline on myynnissä aivan ihania ja muodikkaita äitiysfarkkuja, joissa ei ole sitä "kauhee" resoria vyötäröllä, vaan farkut jäävät masun alle. Onko kellään kokemusta tällaisista äitiysfarkuista? Ovatko käytössä hyviä vai painavatko jotenkin mahaa? Ilmeisesti farkkujen etuosassa on joku joustava resori, joka ilmeisesti venyttää etuosaa tarvittaessa.

Kommentit (4)

Vierailija

H&M:n mallistoa kylläkin. Ovat mukavat alkuvaiheessa kun maha ei ole vielä kovin iso, mutta vanhat housut ei kuitenkaan enää sovi. Mutta mun kokemuksen mukaan ne ei sit pysy jalassa kun maha ikäänkuin työntää niitä alaspäin. Koko ajan sai kiskoa ylös!

Mutta nyt ovat taas käytössä. Vauva syntyi juuri eikä vanhat housut "ihan" sovi jalkaan.

Vierailija

,alkuraskaudessa nipsisnapsis meni mutta kun maha alkoi olla jo jonkinmoinen niin eihän ne pysyneet yhtään ylhäällä, tosi rasittavat.

Mulla oli bebesiltä tilattuja kahdet, olikohan Elly-B toiset.

I

Vierailija

ja en olisi ikinä käyttänyt mahan päälle tulevia housuja. Tokassa en löytänyt hyviä, sain hirttää niitä vyöllä jotta pysyisivät ylhäällä. Sen sijaan löysin hyvät mahan päälle tulevat housut ja käytin niitä koko ajan... Eli mun mielestä mallista kiinni: sekä mahan että housujen mallista ;) Suurimpana ongelmana siis tuo valuminen, johon ei auttanut sekään että testailin parhaan mallin kolmea eri kokoa...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat