Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaas kylpylää!

Vierailija

Talviloma on maaliskuun alussa ja ollaan mietitty kylpyläreissuakin yhtenä vaihtoehtona. Koko lomaa ei haluta reissata, eli semmonen 3-4 päivän kylpyläloma vois olla ihan hauska! Meitä on lähdössä iskä, äiskä ja lähes viisivuotias tyttö. Mikäs ois kiva kylpylä?

Kommentit (11)

Vierailija

Paikka on kuin maan päällä lilluva ruotsinlaiva. Siis mauton ja kamala.

Lainaus:

on oikein hyvä.

Ilman lapsia paras on Naantalin kylpylä. Romanttisin on

Haikon Kartano. Aaah... :)

Vierailija

Vaasan Tropiclandiasta.

Hirveästi ei oo muualta kokemuksia, mutta esim. Naantalin kylpylä ei oikein uinataoidottoman kanssa ole kiva.

Tropiclandiassa on riittävästi matalaa aluetta ja se ei ole enää niin "in", että ei useimmiten ole hirveän täysi - varsinkin iltaisin ennen sulkemisaikaa saa pulikoida melkein yksin. Hotelli on perus Rantasipi, mutta ei olla oltu hakemassa luksusta. Miinuksena se, että ravintola on sunnuntaisin suljettu ja koko Vaasasta tuntuu olevan sunnuntaisin lähes mahdotonta saada kunnon ruokaa tai edes kotiin kuljettavaa "pizzataksia"

Vierailija

mukana ähtärissä joulukuussa ja meillä oli oikein mukavaa. Saimme uida ja leikkihuoneessakin lapset viihtyi tosi hyvin. Tosin kaikki oli hieman jo vanhanaikaista, mutta mitäs sitten? Hotellihuone oli ihan ok ja palvelu oli ystävällistä. Poislähtiessä kävimme Tuurissa, siitä oli sinne 30km. Eläinpuistossa kävimme myös.

Olen ollut myös Tropiclandiassa, se oli kiva paikka, varsinkin kesällä, kun huvipuisto on vieressä.

Bomballa olen ollut myös, ihan ok.

Katinkulta kylpylä oli kuin viidakko (ti-ti nallen tunturin tuulet video on kuvattu sieltä) mukava paikka sekin

Kuusamon tropiikki oli myös oikein kiva paikka

Peurunka lähellä Jyväskylää on nyt uusittu ja kannattava paikka myös.

Vierailija

muuten ihan jees, mut lapsille ei tietysti oo liukumäkiä. Eihän uimataidottomuus sikäli oo este, kun käyttää kellukkeita, pärjää kyllä. Meillä lapset 7 ja 4v.

Vierailija

Jotenkin noi sivutkin on vastenmieliset. Mä meen nyt ihan intuitiolla:)

Tropiclandia vaikuttaa ihan kivalta, se on siis yksi vaihtoehto. Nyt käyn vähän asioilla ja perehdyn sitten tohon caribiaan. Palaan ehkä illalla taas kyselemään:))

Kiitos teille avusta jo näin aluksi!

-ap-

Uusimmat

Suosituimmat