Pampers- reklamaatiosta hyvitystä?

Vierailija

Ostin sitten paketillisen viallisisa Pampers- vaippoja....murrr...

Teipit ei pysy kiinni, ovat nukkaa täynnä. Kannattaako sinne laittaa reklamaatiota, saako jotain hyvitystä? Onko joku reklamoinut?

Kommentit (5)

Vierailija

en edes rekkistä vaan kerroin oman mielipiteeni ja sain 20€ rahaa setelinä postitse, en ollut edes odottanut mitään hyvitystä vaan ihan ei ihan tyytyväisenä kuluttajana laitoin kehitysidean. En tiedä oliko minulla osuutta asiaan, mutta tuote on muuttunut sittemmin.

Muumivaipoista olen tehnyt muutaman rekkiksen ja olen saanut uudet paketit aina tilalle.

Vierailija

Olen reklamoinut Pirkka-vaipoista. Osassa paketin vaippoja oli ihmellistä mustaa väriä, alkupaketista vain ulkopinnassa ja ne käytin. Jossain puolessa välissä pakettia mustaa oli myös vaipan sisäpinnassa. Kun ei ollut kuittia, soitin paketin palvelunumeroon. Heti puhelun perusteella sain lahjakortin kahteen uuteen pakettiin jonka sain postissa, lisäksi tuli jotain muutakin pientä. Lisäksi pyysivät laittamaan pari vaippaa heille postissa vastauslähetystunnuksella jotta pystyvät selvittämään mistä on kyse. Myöhemmin sain vielä asiakaspalvelusta kirjeen, jossa kerrottiin mustan aineen olleen jotakin mustetta joka oli päässyt linjaan ja pahoiteltiin tietenkin kauheasti :) Mulle jäi positivinen kuva asiasta ja puhelusta kirjeeseen jäi sellainen olo, että olivat hyvillään palautteesta eikä käsittely ollut mikään automaatti (vaikka tosiasiassa varmaan olikin).

Vierailija

saat kunnollisia tuotteita tilalle. saatat jopa saada vähän extraa, esim. 2 pakettia.

Ja ei se reklamointi noin selvässä tapauksessa mikään "ilkeä" juttu ole. Yritykset ottavat mielellään vastaan asialliset ja selkeät reklamaatiot. Koska näin he voivat ja tietävät parantaa laadunvalvontaa..

Vierailija

on pari kertaa lähtenyt reklamaatiota Liberolle. Kummallakin kerralla kyse oli vain yhdestä vaipasta eri paketissa: toisesta puuttui toinen teippi kokonaan, toisessa oli teippi tarttunut takaosan joustimeen ja leikkautunut sen mukana lähes kokonaan. Kummastakin sain hyvityksenä pikkupaketin vaippoja, kun oli selkeä vika vaipassa. En edes laittanut kuittia, leikkasin paketista valmistuseräkoodin ja lähetin sen vaipan ja pienen kirjeen kanssa.

Aika hyvin mun kokemuksen mukaan valmistajat hyvittävät vialliset tuotteet. Valiokin muutama vuosi sitten lähetti lahjakortin 6:lle uudelle jäätelölle, kun jäätelötuutista puuttui kokonaan vohveli. Ja Olvilta sain muistaakseni kesällä 10e, kun limsapullon päälle oli liian lämpimässä varasto-oloissa valunut etikettiliimaa (tutkivat lähettämäni tyhjän pullon) ja liimannut korkin alareunasta kiinni niin, ettei saanut auki kuin saksilla/veitsellä korkin rikkomalla. Sain sillä rahalla tilalle 10 uutta pullollista. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat