Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko mä ihan kauhea jos...

Vierailija

kysyn mieheltäni että voiko sen korun vielä vaihtaa, jonka sain häneltä joululahjaksi? Sain Kalevala korun Venlan ja en kyllä itse olisi valinnut sitä. Kyseinen koru ei herätä juuri mitään tunteita. Aluksi ajattelin että se on ihan ok koru mutta nyt on alkanut tuntua että mielummin käyttäisin jotain josta oikeasti pidän! Mutta en todellakaan halua pahoittaa mieheni mieltä! Eli mitä teen?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Luulenpa, ettei edes noteeraa vaikka vaihtaisitkin korun. On sen kerran ostanut ja tyynen tyytyväisenä jatkaa oloaan. Näin ainakin oma mieheni tekisi.

Vierailija

Kyse on miehesi sinulle antamasta korusta joten sillä on tunnearvoa! Vuosia tulee lisää ja miehesi ehtii ostamaan sinulle vielä monta, oman makusi mukaista korua. Älä pilaa kaunista muistoa tästä joulusta. Pidä korua aina silloin tällöin.

Ei aina tarvi olla rehellinen, valkoiset valheet eivät satuta. Sen sijaan saat miehesi mielen hyväksi.

Koruja ehtii vielä saamaan mutta kaunista muistoa tästä joulusta et.

Vierailija

vielä en tiedä mitä teen...

Koru maksoi 105 euroa eli mielestäni aika paljon. Mies mainitsi jotain että korun valitseminen oli arpomista ja päätyi tuohon kun aika uusi malli. Sekin tuossa korussa harmittaa että se menee kaulassa heti "solmuun" eli saa olla kokoajan asettelemassa. Mietin että jos tuota puolta painottaisin miehelle.... Kaiken lisäksi minulla on entuudestaan vähän samantyyppinen kalevala koru ja sekin on jo "käytän mieheni mieliksi"-koru. Pidän kyllä kalevala koruista, mutta niistä moderneista ja mies taas on ostanut niitä perinteisiä...

On tämä vaikeaa.

T.ap

Vierailija

Jos miehesi ei sanonut, että sen voi halutessaan vaihtaa, niin luulen että loukkaantuu. Minun mielestäni tuo Venla kääty on tosi kaunis ja toimisi minulla. Mutta ei tietenkään kaikilla.

Se on hänen valitsemansa, joten kai haluaa että sellaista pitäisit. Mutta jos kysyisit kautta rantain, että mistä osti ja miten päätyi juuri tuohon koruun. Jos vastaus on että myyjä / anoppi tmv. ehdotti, niin sitten voit varovasti kysyä että loukkaantuisiko jos vaihtaisit sen toiseen.

Vierailija

tuon tarinan tuossa aiemmin ja se tosiaan oli kaunista tekstiä... Tiedän ettei korua ole harkiten ja ajatuksella minulle valittu, mies kertoi valinnan olleen arpomista. Mutta ei se yhtän helpota tätä. T.ap

Vierailija

on tosiaan todella huono lahjojen ostaja! Syntymäpäivälahjan olen saanut kerran, vuonna 2002. Äitienpäivälahjaa en ole saanut koskaan. Joululahjoja ei uskalla olla ostamatta ja kerronkin toiveeni suoraan. Lisäksi pyydän keksimään jonkin jutun jota ei ole toiveissa. Ja tämä koru on nyt sitten se jokin... Mä tiedän olevani nirso, mutta sen kyllä tietää miehenikin. Taidan olla aika kauhee... T.ap

Vierailija

Menin kerran hölmö sanomaan miehen tuomia kukkia jotenkin huonosti joksikin, en enää niin muista miksi. Luulin hänen ottaneen vaan semmoisen ruokakaupan kukkapuskan ohimennessään (siltä se näytti) ja jotenkin sillai sitä kommentoinkin. Voi minua. Ne kukat olivat niin harkitut juuri minulle, hän oli siellä kukkakaupassa miettinyt oikein mitä tahtoisin.. Tottakai hänelle tuli paha mieli.

Silloin mietin, etten enää kyllä valita mistään minkä häneltä saan. On niin ihana ja helläsydäminen ja rakastava mies, että miettii tosissaan lahjat ja pahoittaa kyllä mielensä jos siitä sanotaan.

Ylipäätään eikö se ole se ajatus?

Vierailija

pitää koru, jota ei ehkä tule edes käyttämään tai se ei ainakaan ole juuri "se oikea". Kannattaa laittaa rahat sellaiseen, joka on juuri se juttu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat