Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jollain kotona

Vierailija

jonkunlaisia kristallikruunuja? Tarkoitan yhdistettynä nuorekkaaseen moderniin tai romanttiseen sisustukseen. Millaisia lamppuja teillä on ja missä huoneessa sijaitsee? Mistä olet ostanut ja millä hinnalla? Olen hiljattain innostunut kristallikruunuista, tuovat "säihkettä ja glamouria" (heh) tavalliseen arkeen ja harmauteen. :)

Kommentit (13)

Vierailija

Ei ole vielä, mutta harkinnassa on meilläkin. Meillä on muutenkin eri aikakausien tyylejä sulassa sovussa. En tosiaan kyllä ottaisi sellaista hirveää halpis kruunua, vaan joku oikeen kunnollinen ja aika siro. En ole vielä löytänyt sellaista, joka miellyttäisi riittävästi, mutta luulen, että sisustuskaupat ovat ne, joissa on parhaat valikoimat. En siis halua mitään Anttilan kruunuja...

Vierailija

Mutta asiaan, meillä on yksi vanha MariaTheresia mallinen viiden lampun kruunu makuuhuoneessa. Se on himmentimen takana joten saa ihanan hämyvalaistuksenkin tarvittaessa ;) Mun vanhemmilla on iso 12 lampun vanha Maria Theresia kruunu ja on todella upea. Ja lampuissa ei siis käytetä ollenkaan "kuuppia", on nuorekkaamman näköisiä niin. Kehottaisin myös välttämään muovisia härpäkkeitä ja etsimään aitoa vanhaa kruunua antiikkiliikkeistä, huutokaupoista jne. Kristallikruunu on upea yksityiskohta sisustuksessa! :D

Vierailija

pojallani, ekaluokkalainen, ilmaantui uusia lyijykyniä ja lopulta penaali, joita minä en ollut ostanut. Ihmettelin asiaa ja poika sanoi, että oli vaihtanut tavaroita ja saanut ne siten. No, selvisi tässä olohuoneessa istuessa sitten mihin poika oli niitä tavaroita vaihtanut. KRISTALLEIHIN, jotka kuuluvat kristallikruunuun!!!!! Ne kun lasten mielestä näyttävät NIIN timanteilta!

Vierailija

Minusta aidot (ja varsinkin vanhat) kristallikruunut ovat hienoja. Uudet lasi-muovi-härpäkkeet taas todella mauttomia.

Kyllä niistä pari saturaista saa vähintään maksaa, isommista n. 500.

Mun vanhemmilla on kotona pikaisen laskelman mukaan ainakin 5 isoa vanhaa kruunua. Ne on upeita. Mutta ovat tosin oikeanlaisessa ympäristössä.

Jos uusia haluat, niin valaisinliikkeistä, Kodin 1 tai Stocka toimii.

Vierailija

Sain tädiltäni perinnöksi vanhan kruunun ja vaikka ei olekaan ihan omaa tyyliäni niin kattoon se ripustettiin. Ja nyt tottumisen jälkeen ihan kivalta se myös näyttää. Tosin tuskin itse olisin sellaista koskaan hankkinut (osannut hankkia).

Uusimmat

Suosituimmat