Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan synnytyksen käynnistettyä kotona?

Vierailija

Mä en enää jaksa tätä!! suppareita on jo aika kipeitäkin, mutta täällä mä vaan edelleen kärsin. alapäätä pakottaa, lonkkia särkee ja mikään ei oo hyvä.

Oisko jotain keinoja vähän ripeyttää tää vauva maailmaan?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

ja voin vannoa, ettei se lapsi synny vaikka tekisit mitä, ennen kuin sen aika on täysi.

Mutta onpahan kivempi odotella, kun miellyttävää puuhaa riittää..;D

Vierailija

jos suppareita tulee vähänkään tekemisen aikana, kannattaa kokeilla myös kävelylenkille lähtöä. Itse ajattelin kokeilla myös lumen luontia, jos vain parin viikon päästä lunta vielä löytyy.

Vierailija

viikkoja 37 ja joka ilta alkaa hurjat supistukset.toinen raskaus.

ensimmäisessä tuollaisia ei ollut kuin silloin kun olikin jo tosi kyseessä.

en oo viikkoon nukkunut öisin ollenkaan, supistukset hellittävät hieman kun kävelen asunnossamme mutta silloin tietenkään en voi nukkua.

oon ihan loppu näiden supistusten kanssa. varsinkin kun ultrassa näkyi etteivät juuri mitään olleet edes tehneet, kohdunkaula vain hieman lyhentynyt.

plaah.

Vierailija

meni 12 päivää lasketun ajan jälkeen ennen kuin syntyi, istukka oli ihan harmaa ja toimimaton, lapsivesi vihreää..... Eli eiköhän siellä olisi aivan valmiita oltu, ei vaan tultu ulos!

Vierailija

Pitäisi kuulemma olla mahdollisimman rentoutunut, että keho saa signaalin siitä että on turvallista synnyttää. Ei siis ihmissyöjätiikereitä väijymässä lähistöllä tms. Mutta mutta, kun menen nukkumaan ja siis rentoudun, supistukset loppuvat! Ehkä pitää vaan valvoa kunnes tuo lapsi on ulkona....eli mahdollisesti jonnekin tammikuun kymmenenteen päivään asti.....aarrgghh!!!

Ja taas sattuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

ja ei ne tulleet millään keinoilla! Olo oli molemmissa loppuaikoina niin tukala supistusten ja liitos- & selkäkipujen vuoksi, että olisin tehny mitä vaan. Tuli urakalla siivottua; kaapit oli niin järjestyksesä ettei ikinä ja kylppäri oli jynssätty moneen kertaan katosta lattiaan! Saunottiin joka ilta, ja otin kunnon löylyt, mutta siitä ei tullu ku paha olo... Seksiäkin harrastettiin ku kanit, mutta paikat vaan tuli kipeäksi. Molemmat lapset piti lopulta käynnistää...

Vierailija

alkaa supparit kun rauhoitun ja koitan saada unesta kiinni:(( mutta tähän asti olen vaan nukahtanut. Öisin sitten heräilen useita kertoja. Aikas ärsyttävää...

t. ap.

Vierailija

Yritin viikolta 38 asti saada viimeistä syntymään, kun oma olo oli niin huono. Viikolla 40 olin äitipolilla ja siellä todettiin, että ei taida olla heti tulossa ja tämän takia ei yritetty käynnistääkään. Viikolla 42 sitten päätti vihdoin syntyä, onneksi. Seuraavana päivänä olisi ollut aika käynnistykseen. Kaikki ässät kokeiltiin, ehkä ne tepsi, kuukauden treenauksen jälkeen :)

Vierailija

Täytyi käynnistää 41 + 2, kun ei alkanut syntymään ja alkoi olla niin iso, ettei alateitse olisi enään hetken päästä mahtunut tulemaan. Sitä riskiä ei lääkärit halunneet ottaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat