Voi ei...

Vierailija

Mihin soppaan olenkaan itseni saattanut... Mulla on ollu tässä parin vuoden ajan suhde varattuun mieheen. Se on naimisissa ja sen vaimolla ei oo ollu minkäänlaista käsitystä meidän suhteesta, mutta tänään mies oli menny ja paljastanu kaikki. Ei ollu mulle mitään sanonu et meinaa vaimollensa kertoa... No, tää vaimo on tietty ihan raivona, oli onkinu mun puhelinnumeron jostain, varmaan tän miehen kännykästä ja nyt sit ahistelee mua koko ajan. Niillä on 2 lasta ja nyt vaimo syyttää mua että olen hajottanut niiden perheen!! Siis eihän tää nyt mun vika oo, ainakaan yksin mun vika... Nyt on mies siellä pakkaamassa tavaroitaan ja muuttaa nyt ainaki joksiki aikaa tänne mun luo. Kuinkahan tässä nyt tulee käymään...

Kommentit (7)

Vierailija

En ymmärrä minkä takia mies oli vaimolleen mennyt kertomaan. Mulla on ollut ihan hyvä näin, vaikka olenkin ollut toinen nainen. Monta kertaa viikossa ollaan aina nähty, vaimo luullut että mies on töissä. Nyt tää vaimo pommittaa koko ajan puheluilla ja viesteillä... Olen kuulemma huora, lutka, perheenrikkoja ja ties mitä... Mies kuitenki vissiin rakastaa meitä molempia niin en osaa edes aavistaa kuinka tässä tulee käymään... :´(

ap

Vierailija

Minkä ikäisiä sun omat lapset on? Ai niin eihän teillä toisilla naisilla koskaan ole omia lapsia. Te eksytte muuten vaan ihan vahingossa tälle vauva-lehden palstalle.

Oletko kaunis ja hoikka ja hyvin koulutettu? Mies parka elänyt rakkaudettomassa liitossa ylipainoisen valaan kanssa joka varmasti nytkin on taas raskaana.

Ja se ukko muuttaa nyt sun kämppääsi. Sekin vielä ja tosiaan tuo lapsetkin mukanaan. Ainakin kohta sun kirjahyllysi pullistelee pikku Ernon ja Eevan valokuvia ja keittiönseinässä on suloinen vesivärimaalaus isille...

Vierailija

Tarina on kuin suoraan vanhempieni avioliiton lopusta vuonna 1980.Tässä tapauksessa isäni on edelleen sen naisen kanssa, jonka luokse muutti, kun suhde paljastui,

Vierailija

Vaikka elämässäsi tapahtuisi tästä lähin mitä tahansa muuta, tulet olemaan kyseisen perheen lapsille aina se kodinrikkoja joka työnsi äidin syrjään ja miehen vaimolle kodinrikkoja.

Tämän kerron sillä vakaumuksella että itselläni on (ex)mieheni kanssa kolme lasta, muuten tarina voisi olla meiltä... Ja vaikka neutraalisti tämän pistänkin niin voit olla varma että tuon myrskyn synnyttämiä aaltoja keikkuu vielä kun noilla lapsilla on omia lapsia (jos uskaltavat parisuhteeseen ja niitä hankkimaan). Tämän olen nähnyt lähipiirin omien vanhempien/isovanhempien tekojen seurauksina.

Vierailija

Minusta sinä olet ihan samalla tavalla osallinen tämän perheen rikkoutumiseen kuin mieskin. Olet kuitenkin tiennyt koko ajan, että on naimisissa.

No kuten muutkin tuolla sanoivat, niin lapset tulevat kyllä tietämään sinun roolisi tässä sopassa ja se ei voi olla näkymättä teillä sitten vähintään joka toinen viikonloppu. =). Mutta Sinä olet aikuinen ja tehnyt tietoiset valintasi. Lapset ovat tässä kärsijöitä ja sinun tulee lasten vihoittelu kestää. Niinhän se on, että et ole ottanut vain miestä vaan tiennyt koko ajan koko paketin mahdollisuudesta. Ja nyt sinua on onnistanut, olet saanut miehen ja viikonloppulapset, onnittelut.

Onko laspet minkä ikäisiä?

Niin ja jos hetkeäkään kuvittelet itsesi samaan tilanteeseen (ja sitä kannattaa kokeilla, koska mies todennäköisesti tulee pettämään sinuakin) tämän petetyn vaimon kanssa, niin olisi kohteliasta edes jollakin tavalla keskustella hänen kanssaan. Sano hänelle se, mitä itse sitten haluat sen miehesi uuden syrjähypyn sanovan sinulle. =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat