Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

171 cm, 80 kg... ;( En voi uskoa, että näin on käynyt mulle...

Vierailija

olin aina hoikka, iloinen, menestynyt tms. Sitten jotain tapahtui ja masennuin pariksi vuodeksi. Mikään ei jaksanut kiinnostaa. No sitten hiljalleen toivuin,m utta nyt ulkonäkö on mitä on, vahat tutut ei tunista tai jos tunnistaa ihmettelee ja vähän "säikähtää". Oon raskaana vielä kaiken päälle, joten en edes oikein voi supiostusten takia harrastaa liikuntaa, joten kiloja vaan kertyy. Voi tätä olotilaa :(

Kommentit (5)

Vierailija

Raskaus tosiaan vasta aluillaan, joten vielä ei oo raskauskiloja nähtykään, kauhulla odottelen.

Nyt tietysti, kun on raskaana, niin on helpompi kohdata vanhoja tuttuja, raskaus jotenkin selittää muuttuneen olomuodon. ihmiset sanoo, joo raskaus näkyy jo selväst tms. Vaikka menossa viikko9, joten ei varmasti näy...

Mutta nyt oon vakaasti päättänyt, että sitten kun lapsi on maailmassa alkaa kunnon kuntokuuri, jee! Vielä tästä noustaan!

Vierailija

Mulla vastaaja (3) siis raskaus on nyt viikolla 30. Tietyllä tavalla tää raskaus on jopa vähän "armollista". Tää on ikäänkuin syy sille miksi on näin pyöreä, vaikkakaan eihän se sitä ole. Itselläni painon nousu on ollut aika maltillista, mikä tietysti vähän helpottaa tilannetta. Kuitenkin pelottaa mitä nämä jäljelläolevat 10 viikkoa tuovat tullessaan, huokaus.

Toisaalta taas edelleenkään ei tuo lähtöpainosi ole oikeasti mikään mahdoton. Ja sitten kesällä on kiva kuntoilla vaikka vaunujen kanssa, eikös niin :)

Vierailija

Minäkään en joskus kaksikymppisenä MITENKÄÄN voinut ymmärtää, kun ihmiset eivät huolehtineet itsestään ja kunnostaan. Noh, sekä ympärysmitta että ymmärrys ovat siitä kasvaneet...

Minua hämmästyttää se peittelemätön vihamielisyys, millä tukevoituneisiin kanssaihmisiin suhtaudutaan. Jopa ventovieraille huudellaan julkisesti vaikka mitä pilkkasanoja.

Uusimmat

Suosituimmat