Sinä joka tunsit itsesi "rumaksi" odotusaikana, saitko tytön vai pojan? :)

Vierailija

Itse en nimittäin todellakaan hehku millään tavalla. Naama on näppyläinen ja vuoroin rasvainen ja hilseilevän kuiva, tukka aivan järkyttävän näköinen ja tunnen itseni sitäpaitsi vieläpä lihavaksi. Olo on kertakaikkisen nuutunut. Eikä oikein jaksa laittautua edes :(

Kaksi tytärtä on ja en kyllä ole ennenkään hehkunut mutta en kyllä tuntenut itseäni sentään NÄIN rumaksi vielä. Turhamaista ehkä, mutta juuri tänään niin masentavaa.

Rv 17+

Kommentit (8)

Vierailija

Tukka jotenkin räjähti käsiin, ja maha ylitti kaikki normaalin rajat, se oli oikeasti kuin kauhuelokuvasta.

Tytön kanssa ehkä iho oli vähän pahempi, mutta pojan kanssa maha oli vielä kammottavampi. En kuitenkaan usko että sukupuolella on mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija

ja kummankin raskaus aikana olin mielestäni tosi kaunis, kerrankin sain esitellä vatsaani. Tytön kanssa oli enempi sitten "ongelmia" mutta saattoi johtua myös siitä että tyttö oli toinen raskaus.

Vierailija

vaikka on aivan ihanaa olla raskaana ja olen onnellinen tulevasta vauvasta, niin välillä masentaa kun katsoo peiliin :( Naamakin on niin turvoksissa ja olen pyöreä joka suuntaan jo tässä vaiheessa. Raskausdiabeteskin vielä. Sain tänään varattua ajan kampaajalle että josko väri ja leikkaus piristäisi edes vähän... naamalle ei taida olla mitään tehtävissä.

Ja hiivatti kun tuo mielialakin heiluu suuntaan jos toiseenkin.

ap

Vierailija

niin että nyt kun jälkeenpäin mietttii niin ei sekään kauheesti hehkunu ja vois jopa sanoo rumaksi kans niin tuli poika tyttöä kun sisko odotti niin oli ihan normaalin näkönen. Nyt mullaki viikkoja noin 17 ja mun naama on niin ruma että hyi. Eli täällä päin viittais vähän poikaan. Toivottavasti pitää paikkansa :)

Vierailija

Itse sain kehuja hehkuvasta kauneudesta raskausaikana. En lihonut, maha vain pyöristyi kauniisti ja rinnat hieman kasvoivat, iho oli puhdas ja kuulas, hiukset kiilsivät. Poika tuli :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat