7 vuotta Etelä Afrikassa asunut vastaa hetken kysymyksiin

Vierailija

Onko kysyttävää?

Kommentit (5)

Vierailija

euroopan ja amerikan ja afrikan mustilla.

Ne joihin paikan päällä tutustuin olivat kovin sydämellisiä. Jospa paikoittain kovin yksinkertaisia, mutta he olivat saaneet koulutuksen apartheidin aikaan, joten ehkä se selittää sen.

Jotkin asiat heidän kulttuuristaan ei sovi länsimaalaiselle, jotkut muut asiat ovat paljon paremmin

-- ap

Vierailija

Mukavaa oli, tulimme vuosi sitten kotiin. Avartavaa aikaa, paljon jäi reppuun ajastamme siellä.

Durban on kieltämättä jo vähän levoton paikka, mutta meille ei koskaan sattunut mitään. Toki auttaa kun ymmärtää itse että ihan joka paikkaan ei pidä mennä.

Kaipaan kauheasti sitä afrikkalaista iloa, niitä aurinkoisia hymyjä!

Vierailija

Olen kuullut monta kertomusta, tuttunni tuntevat pelottavia tapauksia.

Ihan hyvää elämää siellä voi länsimaalainenkin elää, mutta vain harvat voivat nauttia siitä hyvästä elämästä. Maassa on paljon ongelmia.

Lähdin koska minulle se ei ollut paikka minne olisin voinut jäädä.

Minua kiihtoi se monien kansojen kanssakäyminen, ilmasto ja mahdollisuus asua maassa missä on paljon muutoksia, aivan kuin saisin mahdollisuuden elää itse historiaa. Ja tunne että voi auttaa jotain.

Mutta teit viisaasti kun et Durban:iin muuttanut. Tilanne on sen verran muuttunut et en usko länsimaalaiseen elämäntapaan tottuneen voivan siihen pitkäaikaisesti sopeutua.

Menin aikoinaan tyon perässä.

t: ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat