Uskaltaako lapsille näyttää tähtisädetikkua parvekkeella? voiko roiskua niitä kipinöitä

Vierailija

ja syttyä jokin palamaan? johonkin tölkkiin meinasin laittaa pystyyn

vai kannattaako mennä ulos asti

Kommentit (7)

Vierailija

Minä ja lapsetkin ovat pitäneet omassa kädessä, kipinät voi vähän nipata mutta ei tuota tuskaa = ) Turha aristella liikaa!Meillä on pidetty palavia tähtisädetikkuja joulukuusessakin, ei ole palanut yhtenäkään jouluna..siis kuusi..

Vierailija

Ulkona sellaiset haalarit päällä lapsella jotka eivät ole helposti syttyvää materiaalia. Juurihan tuosta oli tv:ssä demonstraatio miten helposti tietyt haalarit palavat kun joutuvat kontaktiin palavan tähtisadetikun kanssa. Ja HUOM!suojalasit päähän kaikille lapsille. Lapset voivat helposti tökätä toista lasta silmään palavalla tähtisadetikulla.

Vierailija

Meillä poltetaan sisällä ja jos lapsi uskaltaa käteen ottaa niin siitä vaan.

Kyllä taas uuden vuoden jälkeen kauhistellaan mitä kamalaa on tapahtunut. Viime vuonnakin se yks raukka jolla sattui niin huono tuuri, että raketti pamahti suuhun. Siis MITEN se on just osunutkin sinne suuhun... ;-)

Järjen käyttö sallittu.

Vierailija

meillä poltettu sisälläkin niitä tikkuja ja niin kauan kuin itse muisti pelasi ne oli omissa käsissäkin ihan ilman varusteita. voiko enää oudompaa olla. sytytättekö kynttilätkin kotona suojavaatteet päällä?

Vertaisin tätä tyhmyydellä siihen kun ystävä ei käyttänyt kotona pesuaineita lattian/seinien pesussa, koska uusi vauva voi nuolla. Hei haloo.

Vierailija

kanssa pimeässä vessassa joko itse tikusta kiinni pitäen tai lavuraarin hanassa tikku roikkuen. =) Ja jos ite pidin kädessä niin sillonki lavuraarin päällä.

Meillä on lapset saanu pitää omassa kädessä ja vielä rukkaskädessä aina uutena vuotena ulkona tikkua, mutta tänä vuonna taidanki ajatella vähän järjen kanssa sitä syttymistä... :/

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat