Hyviä neuvoja olet täältä jo saanut, ap.

Vierailija

Minä peräänkuuluttaisin luottamusta. Jos sinusta tuntuu, että et voi miehen sanaan luottaa (enkä minä ainakaan luottaisi tuollaisiin miehen antamiin selityksiin kokeilusta jne.), niin luottamusta saat tuskin takaisin enää jatkossakaan. Ja mikä on suhteen tulevaisuus ilman luottamusta?

Oma kokemukseni on, että miehet helposti kieltävät luottamuksen tärkeyden silloin, kun itse ovat jääneet kiinni jostakin ikävästä. Ehkä joillekin miehille on helppoa painaa asioita villaisella, siis jos vaikka vaimo tekisi jotakin ap:n tapauksen vastaavaa. Mun exä kirjoitteli liiton aikana muiden naisten kanssa, soitteli heille ja ilmeisesti tapailikin. Ei pitänyt asiaa minään...

Arvioni on, että miehessä on pahasti jotakin vialla. Lieneekö se sitten nuoruuden tai kokemattomien haikailua vai sinulta pimitettyjä perversioita. Jotakin kuitenkin, jota ei halua kanssasi jakaa.

Jos et halua elää omaa elämääsi onnettomana, ota ero. Löydät varmasti tien takaisin miehen luokse, jos kyseessä on "suuri rakkaus" ja ajattelet, että ajan mittaan ongelmat väistyvät. Ainakin kunnollinen breikki tekisi sinulle nyt hyvää.

Kommentit (2)

Vierailija

Lainaus:

Jos et halua elää omaa elämääsi onnettomana, ota ero. Löydät varmasti tien takaisin miehen luokse, jos kyseessä on "suuri rakkaus" ja ajattelet, että ajan mittaan ongelmat väistyvät. Ainakin kunnollinen breikki tekisi sinulle nyt hyvää.

sain juuri asumiseron, kauan minä sitä toivoinkin.

Nyt mies kuitenkin tulee ja viettää kaikki viikonloput talossani niin että voisi nähdä lapsiaan. Ei ole sydäntä heittää häntä koko ajan pellolle. Mutta niin se vain on. hän syo ruokaani jne

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat