Mitä haalaria suosittelet sirolle 3 v. tytölle talveksi?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tyttö on tällä hetkellä kaksivuotias ja sirokokoinen (83 cm, 11 kg). Nyt on käytössä 86 cm Reimatec, jossa on kasvunvaraa, mutta tuskin sentään seuraavaksi talveksi. Ostan talvivaatteet aina alesta etukäteen.

Tämän vuoden Reimatecit eivät oikein miellytä. Ticketiltä meillä oli jo Baggie Reflex, mutta se on/oli aivan liian iso. Nyt pyytäisin kokemuksia ja mielipiteitä muista merkeistä.

Tykkään vaaleanpunaisesta, pinkistä, peruspunaisesta. Legon haalari (yksivärinen pinkki) oli jo varattuna, mutta se ei tuntunut jostain syystä hyvältä (väri kyllä, mutta materiaali ei).

Olisiko kellään esittää kivaa, vyötärömallista haalaria? Linkki ostopaikkaan on plussaa! Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (9)

Vierailija

2,5 v. tytöllä (musta!!) Legotechin haalari, johon olen ollut tosi tyytyväinen. Tyttö siis 90 cm ja 11 kg. Kokona meillä 86 cm sopii mainiosti tämän talven.

Aikaisemmin ollut Travallen Remu-haalarit, jotka minusta myös hyvät hoikalle lapselle. Reimat meidän neidillä sellaisia säkkejä,että vaikea liikkua. Ticketin haalarit äidin mielestä ihania, mutta HIRVEÄN painavia. TAitavat painaa enemmän kuin lapsi, joten kauppaan jäivät!

Vierailija

Luulen, että taidan sittenkin päätyä Legon haalariin. Tutkailin sitä paremmin kaupassa, ja se vaikuttikin ihan kelvolliselta. Nyt vain täytyy miettiä, mikä olisi hyvä koko ensi talveksi. Tämähän se etukäteisostamisen "ongelma" onkin. Joskus kokoarvonta menee pieleen, mutta useimmiten se menee nappiin. :-)

Reimatecin vyötärömallinen haalari on nyt käytössä koossa 86 cm. Taidan hankkia Legolta 92 senttisen.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Vierailija

Minulla myös siro tyttö, nyt 3,5-vuotias. Pituutta joku 95cm ja painoa 13kg. Meillä ollut 1,5-v. talvesta lähtien käytössä vyötärömallinen reimatec, sekä yksi ticketin baggie, joka minusta oli malliltaan oikein hyvä. Baby-mallista reimateciä on kokeiltu, mutta ihan järkyttävä pussi päällä.

Vierailija

on muutaman sentin pitempi kuin sinun, tällä hetkellä on käytössä Green HIllin oliko se nyt 92 vai 94cm haalari. Sen verran on vielä kasvunvaraa että jos sama kasvuvauhti on mitä tähän asti niin tuo haalari menee ainakin alkutalvesta.

Green Hilliin olen ollut erittäin tyytyväinen :x

Vierailija

on vaaleanpunainen haalari. Tänään juuri katselin Keltaisessa Ketussa ja on kapea malliltaan. Olisin ostanut meidän tytölle ensi talveksi sen, mutta ei löytynyt kokoa. Siellä oli koko 92 cm jäljellä. Jos joku tietää mistä löytyisi samainen haalari 98 koossa, niin saa vinkata :-)

Vierailija

Meillä on nyt reilu 2v. hoikalla tytöllä Lennen haalari käytössä. Soviteltiin syksyllä varmaan kaikki Reimatecin mallit ja kuosit läpi, mutta minusta olivat kaikki aivan valtaisia "säkkejä" leveyden suhteen tytön päällä. Tällä hetkellä tuo hoikkeliini on jotain 11kg ja ehkä joku 86 cm, ja käytössä on siis Lennen active malliston haalari 86 cm. Minä ainakin olen ollut nyt kuukauden käytön jälkeen oikein tyytyväinen, ja väri on oikein kivan vaaleanpunaista yhdistettynä harmaanruskeaan alaosaan. Koko on "sopiva", eli todennäköisesti ei enää ens talvena mahdu päälle, mutta mietin sitä luultavasti vasta sitten :)

Varmaan olisi ihan järkevää ostaa haalarit alesta valmiiksi, mutta mulla on aina sellanen olo, että seuraavan kauden mallistoissa on sitten kumminkin jotain niin kivaa, että harmittaa jos on jo ostanut ennakkoon... Tiedä sitten, josko tästä itsekin pitäisi järkiintyä ;)

Vierailija

2 v. mitat oli 83 cm ja 10,5 kg, viime talvena oli 80 cm Reimatec, tana vuonna 92 cm Molokids, tytto on nyt just 3 v. ja noin 90 cm pitka ja 12 kg.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat