G: Oletko koskaan saanut pettäjää rysän päältä kiinni.

Vierailija

Itse yritin kerran kiirellisessä tilanteessa saada opiskelukaveriani kiinni. Koska perheen lankapuhelimesta ei vastattu, soitin hänen miehensä kännykkänumeroon, josta ei myöskään vastattu. Unohdin koko jutun.

Jossain vaiheessa puhelin soi ja kävin seuraavantapaisen puhelinkeskustelun:

Minä: Minna Murmeli.

Miesääni: Olit soittanut?

Minä: Ööö... ai jaa? Kenen kanssa puhun?

Mies: (selittää jotain minkä sanamuotoa en muista, nimi ei tule selväksi)

Minä: Sori nyt mutta en voi tietää olenko soittanut jos en tiedä kenen kanssa puhun?!

Mies: Soitiko sen ilmoituksen takia?

Minä: Niin minkä ilmoituksen?

Puhelu loppuu hämmentävissä merkeissä, miehen nimi ei koskaan tule selväksi. Numeroa ihmetellessäni alkaa kajastaa, että hetkinen, puhelinnumero onkin opiskelukaverini miehen. Aha :).

Kommentit (6)

Vierailija

Olin yllättäen hänen kulmillaan aamulla ja ex tempore päätin piipahtaa hänen luonaan. Soitin alaoven summeria eikä hän avannut ovea. Soitin hänelle kännykällä ja hän väitti olevansa jonkun kaverin luona nukkumassa. Jokin tarinassa ei täsmännyt. Alkoi epäilyttää.. Hain toiselta puolelta kaupunkia omasta asunnostani poikaystävän kämpän avaimet, jotka hän oli antanut minulle. Menin takaisin hänen kämpälleen niillä avaimilla sisään. Siellä istuivat vierekkäin sohvalla suihkunraikkaina kylpytakit päällä mun poikaystävä ja hänen parhaan kaverinsa ex tyttöystävä. Raippasin siinä hetken, keräsin kamani ja tilasin taksin. Siihen loppui se suhde.

Vierailija

Lainaus:

Itse yritin kerran kiirellisessä tilanteessa saada opiskelukaveriani kiinni. Koska perheen lankapuhelimesta ei vastattu, soitin hänen miehensä kännykkänumeroon, josta ei myöskään vastattu. Unohdin koko jutun.

Jossain vaiheessa puhelin soi ja kävin seuraavantapaisen puhelinkeskustelun:

Minä: Minna Murmeli.

Miesääni: Olit soittanut?

Minä: Ööö... ai jaa? Kenen kanssa puhun?

Mies: (selittää jotain minkä sanamuotoa en muista, nimi ei tule selväksi)

Minä: Sori nyt mutta en voi tietää olenko soittanut jos en tiedä kenen kanssa puhun?!

Mies: Soitiko sen ilmoituksen takia?

Minä: Niin minkä ilmoituksen?

Puhelu loppuu hämmentävissä merkeissä, miehen nimi ei koskaan tule selväksi. Numeroa ihmetellessäni alkaa kajastaa, että hetkinen, puhelinnumero onkin opiskelukaverini miehen. Aha :).

Vierailija

Lainaus:

Kyse on voinut olla mistä hyvänsä ilmoituksesta, vaikka auton myynnistä.

Kyllä tämä oli ihan selvä tapaus. Tuossa kirjoittamassa on vain keskustelun pääkohdat, se oli ihan mahdotonta jankkaamista. Mistään ei meinannut tulla selvää kun mitään ei suostuttu paljastamaan. Tuskin auton myyjät suhtautuu tilanteeseen sillä lailla.

ap

Vierailija

tein matkaoppaan töitä ja tutustuin toiseen n. 25-vuotiaaseen naispuoliseen oppaaseen. Kävimme joskus baareissa yhdessä jne.

Sitten kerran kun ystävyys naiseen oli jo vähän hiipunut, menin poikaystäväni kanssa Turku-Tukholma-ristelylle. Siellä oli lippujonossa tämä sinkkukaverini ja yksi kyseisen matkailubisneksen pomoista, n. 45-50-vuotias perheellinen mies, jonka itsekin tunsin ja joka tunsi minut. Pakkohan siinä oli mennä pari sanaa vaihtamaan kaverini kanssa. Pariskunta oli erit-täin vaikean näköinen =).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat