Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana?

Vierailija

Laitan tän viestin tähän jos sais nopeammin vastauksia...

Jos on raskaana, voiko lämmöt vaihdella 36.1 ja 36.9 välillä?Vai pitäisikö lämmön pysyä koko ajan 37 paikkeilla?Aamulla oli 36.1 kun heräsin ja nyt loppupäivästä 36.7/36.9.Ja ihan kainalosta mitattuna.kun en tiä mitä siitä mittarista pitäis ajatella, taitaa olla ihan paska :D, norm. voi näyttää lämpöä jopa alle 36...

Eilen oli jopa 37,3 vaikka ei mulla ollu mitenkään kuumeinen olo.

Rinnat välillä tosi kipeet, välillä ei mitään, välillä on kun olis koko rintavarustus liekeissä.Menkat pitäis alkaa 4.1.Rinnat ollu kipeenä enemmän ja vähemmän 1,5 vkoo.Välil palelluttaa ja välil hikoiluttaa.

Testi näytti aamul täysin negaa... juu, tiedän liian aikaista :D.Mä olen niin kärsimätön!Kierto mulla sen 28pvää.

Tänään oli menkkamaisia kipuja jossain vaihees, meni sit kyl ohi.

Siis olisko mitään toiveita olla noiden perusteella raskaana vai vaikuttaisko siltä et moonikset alkaa kohta puoliin :(

Kommentit (4)

Vierailija

ne lämmöt kuuluu mitata vain aamulla, aina samaan aikaan ennen kuin nousee. Ettei sillä ole väliä mitkä ne on muihin päivän aikoihin, koska siihen vaikuttaa niin moni asia: ulkoilut, syömiset, liikkumiset yms.

Saattaahan sulla olla toiveita, tai sitten ei. Ikävä kyllä sun ei auta kuin odottaa. Et ole tainnut kovin kauaa yrittää lasta kun olet niin innoissasi. :)

Vierailija

Lämmöt mitataan vain aamulla. On täysin normaalia että lämpö vaihtelee päivän aikana ja nousee iltaa kohden. Lämpöjen perusteella sanoisin ettet ole raskaana.

Uusimmat

Suosituimmat