Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko liikkeellä olla joku virus joka aiheuttaa seuraavaa:

Vierailija

mulla on parina päivänä särkenyt oikeastaan kaikkia niveliä, sormia, varpaita, polviakin vähän, ranteita ja oikeastaan vähän siellä täällä kummaa jomotusta. Pientä flunssaakin on. Voisko tää olla joku virus vai onkohan vakavaakin?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

influenssalta kuulostaa jota mäkin sairasta. on ollu kyllä tosi vetelä olo. pari päivää oon lähinnä maannu tossa sohvalla, nyt jo vähän paremmas kunnos.

Vierailija

Täällä podetaan samaa. Pelkkä kävelu portaissa ja tiskikoneen tyhjennys saa aikaan kylmän hien.Lepoa ja panadol hottia... Kuumettahan mulle ei tule sitten ikinä, että saisi luvan kanssa vaan sairastaa kolmilapsisessa perheessä äitinä.

Vierailija

Minulla alkoi tasan viikko sitten ja tänään on ollut ensimmäinen voimapäivä. Minäkin epäilen enterorokkoa, käsissä oli muutama näppylä. Kuumetta oli neljä päivää, vaikka yleensä selviän yhdellä. Jokainen lihas oli kipeänä eikä auttanut muu kuin makoilla. Onneksi nyt viikon jälkeen olo alkaa normalisoitua.

Voimia!

Vierailija

särky ja kuume katosi panadolilla jota otin vain öisin (olen raskaana)

Nukuin pitkiä pätkiä ja pari päivää kuumeen jälkeen ajattelin että nyt tulee yskä mutta ei tullutkaan eikä ole flunssantuntuakaan enää. En tiedä vaan mikä oli

Vaasan lähellä asustan jos olet täältäpäin

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat