Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro jokin fakta juttu, joka on pakko olla palstan mukaan joko trolli tai provo!!!

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

vai miksi sitä nyt sanotaan suomeksi?

Ihan tavallinen äiti-ihminen olen muuten.

Kerran otin puheeksi palstalla, ja trolliksi haukuttiin heti. :)

Vierailija

mutta jos joku muu kertoisi, niin en uskoisi.

Mummoni sai joululahjaksi suolihuuhtelupussin ex-miniältään :-)

terkkuja sukulaisille jos tällä palstalla vierailette!!!

Vierailija

Tämähän on nykyään muoti, että äidit lykkää merkittävän osan velvollisuuksistaan yhteiskunnalle ja vielä kerskuu sillä. Esikoisesi saattaa sisimmässään olla kuitenkin täysin eri mieltä. Varmaan kysyttäessä sanoo että kiva olla kavereiden kanssa, mutta oikeasti häntä kaivelee, miksi äiti on "vauvelin" kanssa mutta hän ei kelpaa. Vielä enemmän kun isäkin liittyy äitiin ja "vauveliin".

Samaan aikaan ne, jotka oikeasti hoitopaikkaa tarvitsisivat, eivät sitä saa tai saavat jostain kaupungin toiselta laidalta. Mutta sehän ei teikäläisiä yhtään haittaa. Vain minä minä minä!

Vierailija

että aviomieheni on minulle uskollinen, vaikka matkusteleekin paljon työnsä puolesta ja mm. käy toisinaan lounaalla tai kävelyllä erään naispuolisen työkaverinsa kanssa.

Vierailija

sillä aikaa kun minä "lekottelen" äitiyslomalla vauvelin kanssa, ja tämä järjestely jatkuu vaikka miehenikin olisi lomalla, ja että vielä olemme lapsia myöten onnellisin ja ongelmattomin tuntemani perhe :) tätä nyt ei ainakaan usko kukaan.

Vierailija

ootko sä muka onnistunut missaamaan kaikki ne 'anna lapselle raitis joulu' -keskustelut?

Lainaus:

24; kuka tulee känniin LASILLISESTA viiniä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat