Tällaisia sähköpostiviestejä Halla-Ahon vaimo oli saanut:

Vierailija

Halla-Ahon monikulttuuria ja muslimeja sinisilmäisesti ihannoivilla lynkkaajilla ei tunnu olevan mitään tajua siitä, että vaikka vihaisivat Halla-Ahoa miten paljon vaan, heidän tulee jättää perhe ja lapset rauhaan.

http://kullervokalervonpoika.wordpress.com/2008/11/29/kuka-vastaa-halla-...

"From: soppamies1966@netti.fi

Originating IP: 91.153.166.142

Oli ehkä hulluutta valita mieheksesi moinen hullu.

Eihän tuollaista hullua jaksa kukaan katella.

No hän kun ei tule raiskauksessakaan väliin , niin olemme porukalla suunnitelleet palkata isomunaisen tumman miehen raiskaamaan tyttärenne ja sinut.

Isäntä vaan sit siinä seurailee...

Mutta Musta tuntuu kehuvat tytöt..."

Tämä sairas uhkaus on kohdistettu aikuisen naisen lisäksi varsin pieniin tyttöihin.

Ja tällaisia uhkauksia (tämä vain yksi niistä) Halla-Aho oli saanut:

Jorma Isokikkeli

Viesti :

Vetäkää paskanaama rasistia turpaan aina kun se rotta luikkii asuntoonsa. Finderistä saatte osoitteen. Ja mamut myös hakkaamaan tätä sikaa aina asematunnelissa!

29. marraskuuta 2008 11:34:01

Sairasta.

Kuvaa vain tämän vihervasemmiston tasoa, kun argumentit loppuu, alkaa loanheitto ja uhkailut, kuten aina. Pelkkää aggressiota ja vihaa, maahanmuutopolitiikan ongelmista ei saisi puhua yhtään mitään ja ohjata sitä järkevään suuntaan, pitäisi vain hymyillen ottaa kaikki tänne koskaan sopeutumattomat muslimit Suomeen Suomea "rikastuttamaan".

Kommentit (13)

Vierailija

Kun "vihervasemmiston" tasoa epäilet niin onko rasistiten taso kovin paljon korkeampi? Sieltä niitä loanheittoa ja uhkailua niskaan satelee, ihan päivittäin.

Terveisin Suomeen sopeutunut muslimi.

(Ja aikamoisen typerää sinulta viitata muslimeihin Suomeen sopeutumattomina.)

Vierailija

niin sairaita viestejä (ja niiden lähettäjiä) todellakin. Itse olen hyvin eri mieltä asioista Halla-ahon kanssa ja ärsyttää että hän vääristelee totuuttaa. Mutta ihan yhtä järkyttäviä nuo vastaiskuviestit ovat, ellei pahempia. Tai naurettavia oikeastaan, mutta silti.

t. vihervasemmistolainen mamuhyysäri.

Vierailija

en ihmiselle itselleen, en hänen perheelleen.

Silti olen sitä mieltä että H-A on kirjoitellut sellaista tekstiä, että muistuttaa kovasti vihaan yllyttämistä, mitä paheksun syvästi.

Vierailija

vaikka ovathan nämä kuuluisat lainaukset aika rajuja. Pointti siinä ajatusten takana on kyllä sellainen, josta olen ainakin jollain tasolla samaa mieltä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat