Pitääkö mun hakea apua, kun mies sanoo, että mä olen hullu?

Vierailija

Tilanne siis tämä, että mun mielestä mies on masentunut. Kun sanoin, että sun tarvis hakea apua, mies vastasi, että hän ei ole sairas, vaan minä, koska oleen aikonut ottaa lapset ja ajaa heidän kanssaan rekan alle. Sanoin tuon joskus kauan sitten syksyllä, kun olin hoitanut yksin lapsia päivätolkulla, mies istui tietsikalla päivisisn aamuyöhön ja nukkui tietty pitkään. Hän opiskelee ja elämä on sillä tavalla suht joustavaa. Kerran yöllä menin työhuoneeseen pyytämään häntä nukkumaan ( nukun tosi huonosti kun tiedän, että mies istuu tietsikalla ja seuraava aamu ja päivä on TAAS mun yksinhuoltajan päivä ja kaikki omat menot pitää siirtää tai perua. ) Meille tuli siis yöllä silloin riitaa ja sanoin tuon kamalan asian. Sanoin sen VAIN PELOTELLAKSENI MIESTÄNI, missään vaiheessa nen todellakaan ole aikonut tuota toteuttaa ja tiedän, että jos sellainen alkaisi kummittelemaan päässäni, ymmärtäisin hakea apua. Pyysin sanomistani myös anteeksi nja selitin, että tarkoitus oli pelottaa Joka tapauksessa mies on takertunut siihen ja muistuttaa siihen perustuen väjän väliä. että olen hullu ja mulle ei voi jättää lapsia. Ja mikä pahinta. saattaa muistuttaa siitä myös lasten kuullen. Yöllä pidin huolen, että lapset eivär sit' kuulleet. Tiedän, että se on kauheasti sanottu ja niin ei pitäisi sanoa, edes paloitellakseen, mutta kontrolli sanoihin meni siinä tilanteessa, kun olin puolikuollut väsymyksestä, stressistä ja riitelimme. Mutta pitäisikö minun silti hakea apua, siksi kun olen näin sanonut?

Kommentit (1)

Vierailija

Miehen puolesta et voi sitä tehdä, mutta itsesi voit. Olet varmaan itsekin aika väsynyt tuohon tilanteeseen. Hullu et missään tapauksessa ole, mutta väsynyt äiti kylläkin. Aloita vaikka neuvolasta. Joku parisuhdejuttu voisi olla hyvä, mutta ei sellaiseen voi ketään väkisin raahata.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat