Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudut jos huomaat työkaverisi olevan sinuun ihastunut? Varattuja siis molemmat.

Vierailija

Minulla on mukava työkaveri, jonka kanssa juttu on aina luistanut hyvin. Puhumme paljon muustakin kuin työasioista.

Nyt on alkanut tuntua, että mies taitaa olla minuun vähän ihastunut. Eihän se välttämättä mitään vakavampaa ole, mutta mitenköhän tässä nyt sitten käyttäytyisi? En voi yhtäkkiä ruveta vetämään viileää asialinjaa, koska meidän välimme ovat aina olleet mutkattomat ja avoimet ja huumori on kukkinut.

En toisaalta halua rohkaistakaan... mutta olen jo useita kertoja mennyt hämilleni, kun mies on alkanut vihjailla sivulauseissa hienovaraisesti kaikenlaista romanttista ja seksuaalista. Katseet säestävät puheita. Ihan kuin hän yrittäisi epäsuorasti ilmaista jotain, mitä ei sovi suoraan sanoa.

Kommentit (7)

Tapauksia on menneisyydessäni muutama. Meillä meni miehen kanssa silloin monta vuotta sitten huonosti ja annoin periksi, ihastuin työkavereihin ja....loppu on historiaa:)

Neuvoisin sinua jatkamaan asialinjalla, ystävänä kuten tähänkin mennessä. Älä sekoita (työ)kaveruutta romantiikkaan kuten minä, menee ihmissuhteet solmuun.

mutta näihin vihjaileviin juttuihin voisit suhtautua vaivaantuneesti (ja sellainen fiilis sulla vissiin jo tuleekin) ihan niin, että mieskin sen huomaa. Ja sit jos tulee jotain oikeesti selvää ehdotusta tm. voi tietty sanoa suoraan.

vaihtaa puheenaihe omaan perheeseen tai tokaista että aijaa tuli muuten just mieleen että mitä sun vaimolles kuuluu, siinäpä vasta kiva nainen, kylläpä sulla onni kävi kun hänet löysit!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat