Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko teidän perhe laittaa huomisiin paukkuihin?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Mä en kestä sitä roskaamista. Tällaisella rivarialueella jengi ampuu niitä jokainen omalta pihaltaan naapurien pihoille, joten roskia saa vaikka ei haluaisikaan.

Sen verran olen rakettikaupassa, että millään järkevällä summalla ei saa näyttäviä raketteja (miten muuten monta tuhatta vuotta keksintö voi maksaa edelleen älyttömästi?!), joten ei tunnu järkevältä laittaa sitten montaa kymppiä latteisiin raketteihin.

Mä voisin maksaa iloisesti siitä, että vaikka asukasyhdistys tms. järkkäisi ilotulituksen yhdessä paikassa ja siellä vain (ja vain siellä) ammuttaisiin raketteja, joko omia tai yhteisiä. Siivoamiseen osallistun yleisiltä alueilta jo nytkin, joten voisin tuossakin tilanteessa osallistua jälkitoimiin.

Nyt ainakin tässä meidän naapurissa 5-vuotias pamauttelee papaatteja, joten vähän malttia vanhemmat.

Vierailija

marketin paukkupisteelle, kun kaikista se "on niin typerää"?! Tyhjästä vissiin...

Meillä meni 13 euroa sylilliseen paukkuja. Lapsi on iloissaan! Ja lisättäköön, että ihan äitinä hänelle ehdotin "muutaman raketin" ostamista.

Vierailija

Lainaus:

sääli kaupunkilaislapsia täällä maalla tenavat innoissaan ku ammutaan raketteja.. mut näyttää kaupunkilaispennut pelkäävän niitä.. ei uutta vuotta ilman raketteja!

onnea uudelle vuodelle! :)

Vierailija

11e..mies värkkää niitten kanssa ja me katellaan niitä lasten kanssa.joka vuosi laitettu tuo 10e niihin.lapset tykkää kun on pari pommia=)

Vierailija

Onneksi lapset 2 ja 4 eivät vielä edes halua moisia. Isompana saattavat pyytää, mutta silloin selitämme periaatettamme.

Rahasta siis ei ole kiinni.

13

Vierailija

sääli kaupunkilaislapsia täällä maalla tenavat innoissaan ku ammutaan raketteja.. mut näyttää kaupunkilaispennut pelkäävän niitä.. ei uutta vuotta ilman raketteja!

onnea uudelle vuodelle! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat