Kommenttia Miniaturen haalareista?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen metsästänyt tytölleni ensi talveksi haalaria. Ensisijaisena listalla olin Reiman Sommen violettina koossa 98, mutta en löydä mistään:( Saa siis vinkata jos on tietoa että missä voisi olla...:)

Nyt tuli sitten tuolta Kuperkeikasta ilmoitus alesta. Ja jäin sieltä miettimään tuota Miniaturen haalaria http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=1102 Onko kellään kokemusta ko merkin ulkovaatteista? miten koot menevät ja kuinka kestäviä/vettäpitäviä ovat?

Kommentit (6)

Vierailija

itse myös ihastelin ko. haalaria, mutta epäilyttää kun vedenpitävyys vain 3000. Miniaturellahan on sitten vielä kalliimpi haalarimalli, jossa tuo vedenpitävyys on parempi. Lisäksi on mielestäni leveä malliltaan, joskin haalarissa näytti olevan sisällä kiristysmahdollisuus vyötäröllä.

Vierailija

Kiitos kommenteista!

Tilasin nyt sitten haalarin Keltaisesta ketusta. Tuolla ruotsalaisessa putiikissa ei ois meidän kaipaamaa kokoa ollutkaan.

Siitä vedenpitävyydestä, uskoisin että on vettäpitävä koska tuolla Kk:ssakin niin sanotaan. Ja kun haalari kuitenkin on pääasiassa päiväkotikäytössä niin kyllä ne tädit näyttää siellä laittavan märimmillä keleillä ne kuravaatteet reimatecien päälle siinä kuin muillekin. Ainakin meidän päiväkodissa näin. Eli vaikka kuinka ois vettäpitävä haalari niin kurikset on päällä kun kotiin hakee.

Toivotaan nyt että olisi hyvä haalari ensi talveksi:)

Vierailija

Kangas on todella kestävää, ja pysynyt hyvänä miltei uudennäköisenä. ainakin lakin koko on juuri sitä mitä luvataan. Ei yhtään isompi eikä pienempi.

Vierailija

On se varmasti vedenpitävä, koska keltaisen ketun sivuilla sanotaan niin ja on teipatut saumatkin. Saattaa olla, että tuolla fresh milk nettikaupassa on vaan kääntäjän moka toi "water-repellent".

Tietääkö kukaan muuten tämän haalarin vesipilari- ja hengittävyysarvoja?

Vierailija

Mä olen ainakin ollut tyytyväinen. Tähän mennessä haalariin ei ole ilmaantunut karheumaa vaikka miltei lumettomilla leveysasteilla liikutaan.

Jalkalenkit on huonot, mutta musta ei ole mikään ongelma vaihtaa niitä.

Kertaakaan ei ole poika haalari päällä eteläisen suomen talvessa kastunut.

Itse tykkään ulkonäöstä valtavasti, mutta makuasioita tietenkin :) Tuo pinkki on ihana! Harmi kun ei ole meidän tytölle oikeaa kokoa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat