Nyt mä vasta ymmärrän mikä meni mun synnytyksissä pieleen:

Vierailija

Mun olis pitäny synnyttää kotona, koska sairaalassa ne vaan koko ajan puuttu mun synnytyksen kulkuun.

Mä olin liian monessa monitorissa kiinni, ne hidasti luonnonmukaista synnytystä.

Ne pani muhun oksitosiinia, mikä aiheutti lisää kipuja.

Ne lievitti oksitosiinin aiheuttamia kipuja muilla epäluonnollisilla lääkkeillä.

Ne teki toimenpiteitä, jotka häiritsi, ei mua, mutta mun synnytystä.

Nyt mä tajuan, että vaikka mä ite olen tyytyväinen, niin mun synnytys on häiriintyny ja loukkaantunu, kun sitä on häiritty.

Kommentit (7)

Vierailija

ett'ä vaikka mulla oli rv 42+3, mä pyysin käynnistystä. Siitä mun Synnytys varmaan ei tykännyt yhtään. Ja mä olin silloin esikoisen aikaa niin tyhmä, että sen olisi vielä jotenkin ehkä Synnytyskin saattanut antaa anteeksi, mutta toisen kohdalla tein sen taas rv 42 + 0. Ja kolmannella 42+1.

Kaiken lisäksi lääkäri varmasti pahoitti Synnytyksen mieltä sanoessaan ääneen, että mun kehoni ei kykene saattamaan Synnytystä luonnollisesti alkuun.

Että mä en varmaan saa Synnytystä nyt leppymään muuta kun luonnonmukaisella kotisynnytyksellä.

Itku, että mä olen sitten tyhmä!

Vierailija

Mun synnytys kun käynnistettiin ihan väkisin vaikkei se olis vielä ite halunnut alkaa. Sit se olikin tosi ärhäkkä ja aiheutti mulle hirveesti kipuja, ja niitä kipuja piti tietysti lievittää spinaalilla. Tästä kaikesta johtuen varmaankin mun synnytys pisti niin pahakseen että loppujen lopuksi mun vauva syntyi kuolleena.

Sillä ei tietenkään ole mitään merkitystä että vauvalla oli nollaprognoosi rakenteellisen vian takia.

Vierailija

eli ekaa synnytystä ei olekaan on vaan 10v. tyttö. Sentakia menin parin vuoden päästä uudelleen synnyttämään jotta saisin minäkin kotiin oman synnytyksen jota ylpeänä esitellä toisille äideille. Siitä ei tullutkaan luomua joten kätkin sen kaapin perälle ja päätin kokeilla vielä kerran. Neljän vuoden päästä sain lähes täydellisen synnytyksen mukaan kotiin vietäväksi ja siitä asti se on ollut esillä kirjahyllyssä hääkuvan vieressä. Se on ah niin täydellinen. Kyllä sitä onkin ihasteltu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat