Millaiset on Partylite-kutsut? Kannattaako mennä? Kauanko kestää?

Vierailija

Saako emäntä lahjan sen mukaan paljonko on vieraita, vai vain ostavista vieraista? Millainen käytäntö?

Kommentit (6)

Vierailija

hae tältä palstalta muita keskusteluja tästä aiheesta, ja tulokseksi saat emäntien ahneuden ystäviensä kustannuksella. Jo loppuu ystävät, jos ei muuten kutsu kahville kuin ansaitakseen.

Vierailija

ovat todella hyvälaatuisia kun tajuaa vaan kysyä ohjeet kynttilöiden polttamiseen. kynttilät palavat siististi loppuun asti ns. "haihduttamalla" pikkuhiljaa, ja polttoaika on todella pitkä! yhtä hienon näköisiä voi tietysti löytää tiimarista jne mutta laatu on paljon huonompi eikä niihin voi luottaa.. näissä kynttilöissä on myös takuu jos "valuttavat" parafiinia. En muista kuinka pitkä takuu-aika on mutta senkin voi kutsuilla kysyä. Kylä suosittelisin menemään ainakin katsomaan! eihän todellakaan ketään voi siitä suuttua jos et mitään osta.

Vierailija

silloin emäntä sai muistaakseni lahjan muiden tilaajien loppusumman johdosta, eli kannatti kutsua "rikkaita" tai ostohulluja vieraita.

Tuotteet tosi hienoja mutta kalliita. Yhtä hienoja saa sisustus- ja lahjatavaraliikkeista ja Tiimarista.

Mä olin viel semmoses paikas mis ei ollut kuin minä ja pari muuta, ja oli kauhee painostus ostaa jotain vaikka ei ollut varaa. Ostin sitten mut lainasin siihen pikasesti rahat (ois pitänyt muuten maksaa käteisellä tai luottokortilla, myyjäl oli semmonen "höylä" mukana).. Nyttemmin olen oppinut kovanahkasemmaksi...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat