Onko täällä muita vastarannankiiskiä?

Vierailija

En oikeastaan tiedä mistä tämä asenteeni kumpuaa. Olen aina eri mieltä kaikkien kanssa, vaikken oikeasti olisikaan :).

Jos joku puolustaa kiihkeästi Israelia, puolustan minä Palestiinaa. Ja toisin päin. Aina on tuotava vastapuhujalle sitä toistakin perspektiiviä, vaikken itse välttämättä olisikaan sitä mieltä.

Jos joku puoltaa down sikiöiden abortointia, niin minä esitän vastaväitteitä.

Ja niin edelleen.

Olenko ainoa, vai löytyykö "kohtalotovereita". Välillä mietin, että pidetäänköhän minua varsinaisena viisastelijana ja kaksinaismoralistina. Heh, sellainen kai toisaalta olenkin, vaikka päämääräni onkin periaatteessa ihan hyvä, eli perspektiivin laajentaminen :).

Kommentit (6)

Vierailija

Minä siis perustan mielipiteeni faktoihin, en mitään puuta heinää latele. Yleissivistykseni on ihan ok, mutta sitten ottaakin ohraleipä kun joku viisaampi alkaa inttämään takaisin ;). Osaan kyllä myös myöntää olevani väärässä.

Tuli vain mieleen, kun jouluna taisin pahoittaa äitini mielen kärkkäillä mielipiteilläni. Ehkä pitää siirtyä pehmeämmälle linjalle.

ap

Vierailija

En mä ihan kaikkien kanssa ole eri mieltä, mutta aika monen kuitenkin. Varsinkin anopin ja mun isän kanssa olen periaatteessa aina eri mieltä, vaikka siis oikeasti olisinkin samaa mieltä. Ja tällä palstalla monesti esitän eriävän mielipiteen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat