Voi helvetin helvetti!!!

Vierailija

Nyt mun ongelmissa oleva ystäväni ilmoitti, että tulee tänne meille jonkun ystävänsä kanssa. Ei siinä mitään, mutta olen viimeiset 3 vuotta käyttänyt hänen auttamiseensa, ollut aina käytettävissä.

Nyt meillä on koliikkivauva joka ei nuku öisin. Ja tämä ystävän tietää, että laitan vauvan NYT nukkumaan, jotta saisin itsekin edes hetken unta kun yö menee juostessa. Ja HÄN tulee tänne ongelmiensa kanssa.

Olen koko eilispäivän käyttänyt hänen asioihinsa, tänään puhunut puhelimessa ja nyt olen ihan loppu näiden lasten kanssa ja ajattelin mennä nukkumaan, Mutta ei, saatana, hän vain ilmoitti että tulee tänne ja tuo jonkun toisen ystävänsä tutustumaan. Mulla ei ollut mahdollisuutta kieltäytyä.

Tämän vierailun jälkeen ilmoitan kyllä selkeästi, että olen hänen hemmetin terapeuttinsa, olen apuna, olen tukena, olen todistajana, mutta en hitto soikoon enää klo 21 jälkeen!!!!!

PRKL!!!!!

Kommentit (6)

Vierailija

Jos olet jo 3v auttanut häntä - eikä hän vieläkään ole saanut apua, niin missähän on vika? Ehkä kannattais alkaa laittamaan tosiaan tuo oma perhe etusijalle. Toisille ei nimittäin mikään apu riitä. Ja mitä miehesikin tykjää, että teille ilmestyy yhtäkkiä vieraita yötä vasten?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat