Miksi ihmiset eivät osaa kiittää saamistaan joululahjoista??

Vierailija

Ostettiin lahjat moneen eri perheeseen, osan lahjoista ompelin/kudoin itse. Yksikään lahjan saaja ei ole kiittänyt lahjoista, vaikka ollaan nähty joulun jälkeen. Ei sanallakaan. Itse saatan laittaa jo aattoiltana tekstarilla kiitokset. Miksi ihmiset eivät ole kiitollisia saamistaan muistamisista, varsinkin jos lahja on ajatuksella annettu tai tehty :( Ei tee mieli ensi vuonna panostaa mihinkään, kun niistä ei sanallakaan mainita oliko lahja mieluinen tms.

Kommentit (14)

Vierailija

ja sen lisäksi kiitokset (olipa kivan värinen/sopivan kokoinen/tuli tarpeeseen tai muuta lahjaan sopivaa) lähetetään tekstarilla/sähköpostilla/soittamalla, mutta valitettavasti jouluinnostuksessa saattaa mennä viikkokin, että lähetetään se kiitos. Ei todellakaan aattoiltana tulis mieleenkään laittaa kiitoksia mihinkään suuntaan

Vierailija

Lainaus:

Kun lahjakassi/-paketti isketään kouraan, niin sitten kiitetään. Miksi sitä vielä jälkikäteenkin pitäisi kiitellä?

me ei saada kaikkia paketteja niiden antajilta. Eli esim miehen äiti antaa myös miehen sisaruksilta tulleet paketit ja mummolta tulleet paketit, eli yhdeltä ihmiseltä saadaan kaikkiaan neljän ihmisen paketit, ei siis voi kiittää silloin kun saa, kun se hlö ei ole paikalla.

Vierailija

ihmiset eivät tunnu osaavan kirjoittaa pakettiin KENELTÄ SE ON !!! Eli saatiin varmaan 25 pakettia, joissa luki vain tyyliin Inkerille, Elmerille, Susannalle jne.

Käsialasta sitten pitäisi arvata keneltä lahja on! Joten ketä sitten kiittäisin kun en teidä keneltä lahja on?

Itse aina laitan pakettiin keneltä se on, lapsille tyyliin "Hämeentien tontut", niin että nyt voi ees arvata, keneltä paketti on.

Oletko itse näitä jotka kirjoittavat pakettiin vain kenelle se on? Niitä paketteja kun tulee 58, niin ei kuule millään voi muistaa mikä keneltäkin on, jos niissä ei lue. Ja jos ei lue, en kiitä, kun en tiedä ketä kiitän ja mistä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat