Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako kännykän olla perinteinen, liukuvakantinen, taittuva? Hirveesti vaihtoehtoja! Apua!

Vierailija

Sain joululahjaksi vapauden valita uuden puhelimen, mutta niitähän on biljjona erilaista ja mun kriteerinä on vain että punainen... :-)

Hyvä kalenterikin olisi kyllä kiva olla, kivat soittoäänet ja kamera ja videointi mahdollisuus.

Minkä ominaisuuden olet todennut hyväksi, minkä turhaksi?

Kommentit (13)

Vierailija

Ja maksaa myös laskun.

Mulle on suunnilleen ihan sama millainen kännykkä mulla on, itse varmaan ostaisin jonkun läppämallisen, koska on niin helppo vain heittää laukkuun. Nyt on joku ihan perus "business"puhelin ilman läppiä ja liukuja ja muita hienouksia (sähköpostit siihen kyllä saa tulemaan, mutta se on enemmän haitta kuin hyöty).

Vierailija

oli edellinen ja nykyinen ei. taittuva on paljon mukavamp, kun ei tarvi esim miettiä näppäinlukkoa ja näytön kansi ei naarmuunnu.

Vierailija

Mullakin on tapana katsoa yöllä kellonaikaa kännykästä ja talvipakkasilla tai (autoa ajaessa, hyihyi) voi tosiaan olla vaikea vastata.

Entäs se liukuva kansi?

ap

Vierailija

En tullut ajatelleeksi. Niinhän se perusmallissa on, että kokoajan pitää varoa, ettei vahingossa soita jollekin, kuten parikertaa on käynyt aika nolollakin tavalla...

Muita yhtä hyviä huomioita?

ap

Vierailija

Kaikki aikaisemmat kännykkäni olivat niitä perinteisiä, mutta 2 vuotta sitten, kun viimeksi ostin uuden kännykän, ostin tuollaisen läppämallin. Musta se on tosi rasittava! Mun kännykässä ei esim. pimeällä (ulkona, yöllä kesken unien herätessä jne.) saa kelloa näkyviin kuin läpän avaamalla. Vanhassa kännykässä sen kun vaan painoi jotain näppäintä, niin tuli valo näyttöön. Näppäinlukko mulla on tossakin uudessa kännykässä päällä, ettei lapset soittele minnekään. Ja yhtä naarmuinen on näyttö kuin edellisessäkin kännykässä. Ton läppäkännykän "saranat" ovat aivan löystyneet ja kohta puhelin varmaan katkeaa kahtia =) Kännykään ei pysty ulkona liukkailla/paksuilla talvihanskoilla kunnolla vastaamaan, kun läppää on silloin vaikea saada turvallisesti auki (ettei tipahda maahan). Kun toi nykyinen kännykkä hajoaa lopullisesti, ostan ehdottomasti sellaisen ns. perinteisen mallisen kännykän.

Vierailija

tieto ei kulkenut puhelimen sisällä kunnolla, sammui välillä itsestään ja tökköili muutenkin... liukukansi myöskin löystyi liikaa

nyt on ihana punainen perusmalli ja olen tosi tyytyväinen valintaani =)

Vierailija

Mulla ollut sama luuri kohta jo 4v ja pelkään että kohta se sanoo sopimuksensa irti. En halua luuriin mitään turhia "herkkuja" joita en käytä mutta jotka lisäävät hintaa ja tod.näk. heikentävät laatua....

Vierailija

Minäkään en mitään herkkuja kaipaa puhelimeen, kamera saa olla, mutta se sitten onkin kaikki. Mahdollisimman yksinkertainen toimii mulla. Nykyinen joku Motorolan hommeli, mutta on kestäny melkein 3 vuotta.

Uusimmat

Suosituimmat