Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytetty lahja isältä. Eli etäisä antoi veljensä lapselle

Vierailija

ostetun virheostoksen, jossa ei ollut takuukuittia tms. Lahjaa ei oltu selvästi yhtään mietitty sopiiko lapsellemme tai olisiko mieluinen. Mitä mieltä olette tuollaisesta, onko ok?

Isä ei maksa elatusmaksuja tai tapaa lastaan. Omasta mielestäni tuo oli raivostuttavaa, mutta olenko vain "katkera" tms ja minun ja lapseni tulisi vain olla kiitollisia lahjasta, kuten usein täällä sanotaan lahjoista?

Kommentit (8)

Vierailija

Sen ymmärtäisin paremmin, jos haukut sitä, ettei hän maksa elatusmaksujaan tai ei tapaa lastaan, mutta ei siinä mitään kummallista ole, jos mies ei kykene ostamaan lahjaa. Harva mies osaa. Onhan se kiva, että jotain edes lähetti.

PS: Miten ihmeessä olet hankkinut sellaisen miehen kanssa lapsen, joka ei halua lasta edes nähdä? Etkö nähnyt mitään merkkejä aiemmin? Vai oliko vahinko?

Vierailija

aina ei ole antanut lahjaa lainkaan. En toki lapselle hauku lahjaa.

Saattaa olla symbioottinen suhde kun olemme kahden, lapsi ja minä. Lapsi itse ei siis ollut mitenkään pettynyt lahjaan mutta ei myös tippaakaan välittänyt lahjasta. Olen sen verran fiksu etten yritä myrkyttää lasta lahjaa vastaan tms vaan päinvastoin kehua jne. ap.

Vierailija

Mutta kuulostaa että sinulla ja pojallasi on tosi vahva symbioosi. Yhdistät omat ja poikasi tunteet.

En kirjoita pahalla, mutta musta se on asia johon kannattaa kiinnittää huomiota.

Itsekin yh:n lapsi

P.S. Tottakai saa lahjasta saa pettyä, mutta ei oo lahja hevosen suuhun katsomista. ;-)

Tohon elatusmaksuhommaan, saisitko apua suoraan ulosotosta tai kunnalta?

Vierailija

Pääsee helpommalla kun on kiitollinen lahjoista silloin kun niitä ei pääse itse valitsemaan. Jos isää ei kiinnosta niin ei kiinnosta; ei se siitä parane että rutisee isän ostamista lahjoista. Antakaa vahingon kiertää ja lahjoittakaa itte se jonnekin eteenpäin.

En ole koskaan saanut takuukuittia mukana jos on ollut joku lahja jossa on takuu. Korkeintaan lahjoittaja on voinut sanoa että hänellä on se jos tulee tarvis.

Uusimmat

Suosituimmat