Mitä mieltä tästä?

Vierailija

Olemme 3-kymppinen pariskunta ja yhdessä ollaan oltu jo teinistä saakka. Minä (vaimo) olen ollut aina meistä se, joka on kiinnostuneempi seksistä. Rakastan seksiä ja olen jatkuvasti puutteessa. Haluaisin n. joka päivä ja mies haluaa n. kerran viikossa. Aina tuntuu, että minä olen se, joka haluaa ja tekee aloitteen, saa pakit, vihjailee aiheesta jne. Taas leikimme "kissa ja hiiri -leikkiä monta päivää, ts. minä olen kovasti yrittänyt saada seksiä niin, etten tekisi suoranaista aloitetta.. Rasittavaa. Toissailtana kyllästyin kun mies ei innostunut mistään ja kun menimme nukkumaan ja mies käänsi taas tapansa mukaan selkänsä kysyin häneltä, että ei kai häiritse jos vähän surruttelen. Niin otin vibraattorin laatikosta ja ekaa kertaa tyydytin itseni sängyssä kun mies oli vieressä. Yhtään en pidätellyt huokausia ja muita nautinnon ääniä. Pari kertaa kysyin kesken kaiken mieheltä, että haluaako hän osallistua. Hän ei vastannu mitään. Kun olin orgasmin saanut, kääntänyt selkäni miehelle ja laittanut lelun laatikkoon mies alkoikin silitellä peppuani. Minä sanoin, että "meni jo". Mies ihmetteli, että miten niin ja minä sanoin saman uudestaan. Mies luovutti. Tämä oli ehkä ensimmäinen kerta kun mies sai minulta pakit. Eilen mies olikin ihan himoissaan kimpussani koko illan (jota olen aina halunnutkin:)) ja tällä kertaa ei tarvittu kissa ja hiiri -leikkejä kun lapset kävivät nukkumaan.

Kommentit (4)

Vierailija

Mietin, että olinko liian julma miehelle. Hän oli niin hämmästynyt kun annoin kerrankin pakit :) Ehkä se teki meille molemmille ihan hyvää :)

ap

Vierailija

uskaltaisinkin itse tehdä saman. Kissa-hiiri leikki vituttaa myös täällä. Ajattelin lopettaa koko seksielämän. Totutan kehon orgasmittomuuteen kunnes kuolen vitutukseen. N30

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat