G: Miksi erositte avio/avopuolisonne kanssa?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Mieheni oli kaikin puolin kunnollinen ja hyvä mies, ei juonut, kohteli minua hyvin ja rakastikin jopa, ei juossut vieraissa, oli hyvässä työpaikassa. Mutta minä onneton en vain rakastanut häntä. Ja ennen kuin joku ehtii sanoa että lasten takia olisi pitänyt kärsiä... lapsia meillä ei ollut.

Vierailija

oli tärkeämpää juosta viikonloput lietsussa ja otti äijiltä suihin sekä pani muutamaa. En ole mustasukkainen luonne, mutta ei tuota kauan kestanyt kun lähdin mualle.

Vierailija

halusin yksiavioisen suhteen ja lapsia, hän ei halunnut lapsia (mutta ei uskaltanut myöntää sitä kuin vasta jälkeen päin) ja halusi sellaisen 'avoimen suhteen', jossa hänellä voi olla vaimon lisäksi rakastajattaria, mutta vaimo on 100%:sesti uskollinen hänelle. Ihan pokkana kerran riidan keskellä siis kuvaili minulle mihin suuntaan haluaa suhteemme muokkautuvan..

Noh, vika rakastajatar taittoi kamelin selän ja lähdin kävelemään.

Vierailija

Viimeinen vuosi yhdessä oli kidutusta. Muutuin välillä todella äkäiseksi ja inhottavaksi häntä kohtaan, koska en rakastanut häntä enää kunnolla. Ystävänä rakastin, mutta en aviopuolisona. Meillä oli paljon hyvää yhdessä. Samat harrastukset ja mielenkiinnon kohteet, jopa ammatti. Sitten tuli nykyinen mieheni ja vei minulta jalat alta. Olemme olleet yhdessä jo 5 vuotta uuden miehen kanssa, ja hän tuntuu edelleenkin siltä oikealta. En ole yhtään äkäinen ja huono vaimo, vaikka ehdin jo luulemaan, etten osaa muuta ollakaan.

Vierailija

on kyllästynyt perhe-elämään eikä hänellä ole varaa elättää meitä. Kymmenen vuotta odotettu esikoisvauva oli siinä vaiheessa kolmen kuukauden ja kustannukset minimaalisia kirpputorihankintojen ansioista. Varaa hänellä oli kyllä jouda ainakin 200 euron edestä/kuukausi. Olen käsittänyt, että sekosi jollain tapaa, kun ei 40 päivän aikana, jolloin jouduin tekemään poismuuttopäätöksen osannut sanoa mitään muuta kuin lärvi kiinni. Ei siinä vauvan kanssa enää ollut mahdollisuuksia jatkaa riehumisen katselua ja huutamisen kuuntelua.TIlansa ei ole parantunut juurikaan vielä yli vuodenkaan jälkeen.

Vierailija

ja tunnevammainen. Oli kateellinen minulle ja teki kaikkensa jotta minun elämäni olisi ollut kurjaa ja yksinäistä. Onneksi minulla oli hyviä kavereita ympärillä jotka pitivät huolen, että en masentunut niiden kymmenen vuoden aikana jotka kestin exäni kanssa. Sitten itse löysin ihanan miehen joka antoi voimaa jättää exäni. Exän kanssa nyt ihan ok välit... jatkaa elämistään kohdellen naisia samallalailla kuin minuakin eli ei siis ole oppinut mitään...

Muuten niin "hyvä"mies. Ei juonut, polttanut, käynyt vieraissa, oli työpaikka yms, mutta siis täysin emotionaalisesti "vammainen".

Vierailija

Olemme tehneet juuri miehen kanssa alustavan eropäätöksen. Syitä on monia, mutta suurin niistä miehen alkoholin käyttö ja mustasukkaisuus. Juuri nyt tuntuu äärimmäisen vaikealta kaikki. Niin paljon käytännönjärjestelyjä yms. Ja Lapset pieniä. Se on niin surullista ja syyllisyys on ihan tajuton.

Kertokaa kokemuksia, miten selvisitte alusta. Ihan konkreettiset käytännönasiat kiinnostaa.

Vierailija

niitä lehmiä liikuskelee siellä niityillä seillaisissa jengeissä. Osa niistä on varmaan niitä pahamaineisia "bimbolehmiä", jotka juoksevat kaappaamaan miehen vaikka lukitusta autosta, jos sen reppanan sinne yksin jättää. Muistakaa ensi kesänä pitää auton ovet lukittuna ja pitää auto liikkeessä jos ajatte lehmälauman ohi...

Vierailija

Eli halusi pitää sivusuhteita mutta palata aina kotiin, koska "rakasti minua eniten kaikista". Meillä oli paljon hyviäkin hetkiä ja onnellisia vuosia, mutta emme sitten lopulta kumpikaan enää kestäneet repivyyttä, joka syntyi hänen toistuvista rakastumisistaan ulkopuolisiin. Voi sanoa, etten ollut tarpeeksi sopeutuva. Sainkin sitten muutaman vuoden kuluttua paremman miehen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat