Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi ei halua harrastaa samaa kuin minä ja olen tosi pettynyt.

Vierailija

Olen yllätynyt miten koville ottaa, ettei 7-vuotias lapseni kiinnostu samasta harrastuksesta kuin minä. Itse olin innoissani hevosista jo lapsena ja nyt kun huomaan,ettei omaa lasta kiinnosta sama harrastus olen todella harmissani. Vaikea myöntää itselle.

Kommentit (3)

Vierailija

kaikkia niitä asioita, joita äitini ei ollut saanut harrastaa. Nyt en tiedä, jaksanko ohjata omaani minnekään, menkööt sitten kun itse pääsee/haluaa. Vaikka voihan olla, että Mummu vie...

Vierailija

Tuntuu olo niin lapselliselta - ettäkö aikuinen ihminen ja äiti välittäisi tällaisista jutuista. Lisäksi olen aina tiennyt, että tyttäreni ja minä olemme erilaisia; minä poikatyttömäisempi, esikoiseni taas superprinsessakeijupinkkihörhelöneiti :) Erilaisuus on ihanaa, ei siinä mitään, ja rakastan nuppustani tolkuttoman paljon enkä toivoisi hänen olevan toisenlainen. Silti olen haikea, ettei hän halua jakaa äidin coolia ja terveellistä taistelulajiharrastusta :/

Vierailija

Minut pakotettiin urheilemaan lapsena/nuorena ja nyt oma lapseni on ihan itse kiinnostunut samasta lajista... Ei ole ollenkaan vaikea myöntää, että tämä häiritsee suunnattomasti. Toivon todellakin että kiinnostus laantuu.

Uusimmat

Suosituimmat