Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikein että yksi pariskunta ei osallistu ruuanlaittoon koskaan?

Vierailija

Nyt alkoi ärsyttämään kun tehdään pariskuntien yhteinen illanvietto taas huomenna (lapset hoidossa). Tehdään salaatteja, lasagnea, texmexiä ja ties mitä herkkua ja tuodaan kaikki jotakin. Jälleen yksi pariskunta sanoi tuovansa sipsejä. He onnistuvat ihan aina keplottelemaan tekemisestä pois vaikka kerran sanoin kun illanvietto oli meillä, että jaetaan ruuat ei vain kulujen vaan myös vaivannäön puolesta. Olivat sitten kuitenkin nakittaneet toiselle pariskunnalle tekemisen.

Aivan lapsellisen paljon suututtaa tämä asia!!! Eikä auttanut kun silloin kerran sanoin suoraan. He tykkäävät tehdä ruokia itse ja usein vaihtelen tämän emännän kanssa reseptejä joten siitä ei ole kyse ettei taitoa ole.

Kommentit (6)

Vierailija

Ei se sun lasagnen tekemiseen käyttämääsi aikaa lyhennä sekuntiakaan, vaikka he olisivatkin sipsien sijasta tuoneet häränhäntäkääryleitä avokadomunakoisokastikkeella. Ja voittehan te muutkin ilmoittaa tuovanne jotain valmiina saatavaa, mikä pakko kenenkään on kokata mitään vaivalloista. Jos se toinen pariskunta oli suostunut nakitettavaksi vastoin tahtoaan niin se on heidän ongelmansa ja olisi kannattanut sanoa ei. Ja jos kutsutte ihmisiä niiden ruokien vuoksi, joita toivotte heidän tuovan eikä sen vuoksi että heidän seuransa on hauskaa ja iloitsette siitä niin ei kannata kutsua ollenkaan.

Vierailija

Kerätkää ruokarahaa, jolla hommaatte tarvikkeet kaikille, niin ei tarvi surra sitä, että toiset ostaa strutsinfileitä ja toiset sipsejä.

Ei ketään VOI nyppiä se, että mä tein kastiketta ja tuo vaan juoksi huoltoasemalla...

Vierailija

Mun mielestä toi vaivannäköargumentti on huono. Voithan itse valita tuovasi vaikka juustotarjottimen, jossa on vaivana kaupassa käynti ja esille laitto. Raha on paljon selkeämpi jakoperuste.

Uusimmat

Suosituimmat