Miten näin läski uskaltautuisi liikuntaharrastukseen?

Vierailija

Raskauden ja joulun myötä on kiloja aivan liikaa (oli jo ennen raskauttakin, mut nyt ei enää meinaa löytyä kaupasta vaatteitakaan...) ja on pakko tehdä jotain. Auttais masennukseenkin...

Asun pienellä paikkakunnalla, joten kauheesti ei vaihtoehtoja ole. Uimaan haluaisin, mut voi järkytys mun kroppaa... Jos saan rohkeutta, menen heti kun se avataan niin on varmaan vähemmän porukkaa.

Tääl on myös äiti-lapsijumppa, ehkä vois olla varaa siihen. Mut mun yks tuttu -itse täydellisyys kroppineen ja hyvine tuloineen- käy siel ja luultavasti tiedossa vain paha mieli kun se laukoo jotain sopivaa suustaan...

Kommentit (7)

Vierailija

Älä välitä muiden mietteistä, todennäköisesti eivät juuri sinua ajattele! Ja jos joku jotenkin kommentoi, niin sen voit jättää täysin omaan arvoonsa!

Itselläni on BMI yli 30 ja harrastan useita eri lajeja, kokeilen mielelläni uutta yms. Olen kyllä ollut hyvä liikunnassa aina, eli uusien lajien oppiminen on ollut helppoa, tämä auttaa. Mutta vaikkei olisikaan huippuhyvä tai edes kovin nopea oppimaan, niin se ei estä liikunnasta nauttimista, mikä onkin tärkeintä (auttaa sekä kiloihin että masennukseen - been there done that).

Tsemppiä!

Vierailija

ja jos näen jumpassa/ salilla kuvailemasi kaltaisen tyypin, ajattelen vain, että onpas kiva kun on päättänyt alkaa liikkumaan tms. Eli reippaasti vain, minä nostan hattua reippaudelle!

Vierailija

Et sinä ole muillekaan ihmisille yhtä kuin kilosi. Moni voi tykätä, että siinäpä reipas ihminen kun harrastaa liikuntaa välittämättä kropan pyöreydestä. Voitat lisää ystäviä itsellesi. Ja jonkunlainen pointti on sekin, että muut naiset eivät koe sinua uhkaksi itselleen. Herättäisit varmaan hyväntahtoisuutta.

Vierailija

vielä kun järjestäisin sitten aikaa tuolta vauvalta... mieheltä menee aika nopeesti hermot siihen vaikka on vain osittaisella imetyksellä.

ap

Vierailija

Mielestäni parasta liikuntaa oikein lihavalle on monta monta kertaa viikossa toistuva kävelylenkki, uiminen on myös hyvä. Et uskoisi, millaisia kroppia uimahallissa näkee, joskus tuntuu, että siellä käyvät kaikista lihavimmat - ehkä niin onkin, koska uiminen on hyvää liikuntaa lihaville.

Olen itsekin ollut 20 kg nykyistä tuhdimmassa kunnossa, laihdutin laskemalla Painonvartijoiden pisteitä ja harrastamalla ensin kävelyä, myöhemmin juoksua.

Vierailija

Mene vaan uimaan ja esittele vaan rohkeasti raskauden koristamaa vartaloasi. Ole siitä ylpeä. Se on VAIN asenteesta kiinni. Tiedän sen kokemuksesta itsekin. Omani on raskausarpia täynnä. Pelkäsin mennä uimaan, mutta kun päätin mennä sillä asenteella, että viis veisaan muiden mietteistä niin hyvin on mennyt. Mene vaan! Uskalla!

Vierailija

että muille tulee hyvä mieli kun vertaavat sinun kroppaan omaansa ja ovat hoikempia =).

Mulla on tosi ylipainoinen ystävä ja hän harrastaa paljon liikuntaa (uskokaa tai älkää) ja kertoo ottaneensa tuon asenteen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat