Sydäntä särkee kun poika 6-vee kaipaa pikkusiskoa tai veljeä....

Vierailija

Meille sitä vaan ei ole luoja suonut.... Ekaksi terveydellisiä ongelmia ja sitten kun annettiin lapselle lupa tulla niin vauvaa vaan ei kuulukaan... En tiedä mitä tehdä? Adoptio asiaakin viriteltiin vaan se raukes kun on niin pitkä ja hankala prosessi. Nyt mietitään että pitäskö yrittää saada sijaislapsi.... Poika on viime aikoina oikein kaivannut sisarusta, sanoo aina että kun mulla ei ole ketään kaveria täällä kotona... Voi voi... Kyllä mä mielelläni lisää lapsia haluaisin vaan niitä ei niin vaan tehdä. Kelle niitä on suotu niin olkaa kiitollisia jokaikisestä!!

Kommentit (9)

Vierailija

Olin ainoa lapsi ja kaipasin ihan hirveästi siskoa tai veljeä!

Juu ei ehkä leikkikaveriksi enää tuolla ikäerolla ole, mutta se tasoittuisi vanhemmiten. Kyllä olen aikuisenakin kaivannut sisarusta kovasti, esim. isäni hautajaisia järjestäessä (vanhemmat eronneet). Sellaisessa tilanteessa ei ole kiva olla yksin.

Niin, toivottavasti et nyt ap vielä enemmän pahoita mieltäsi tästä kirjoituksesta...ottakaa ihmeessä selvää sijaislapsitoiminnasta, tai tukiperheenä olemisesta!

Vierailija

mulle kävi melkein yhtä isolla ikäerolla, ensin viivyttelin että esikoinen sa kasvaa ja sitten tuli keskenemno eikä tärpännytkään uudestaan ihan pian, ikäeroa nyt tulee liki 5v,

että ei leikkikaveria ihan munkaan esikoiselle mutta sisarus kuitenkin, on todella tärkeää minustakin että on oma sisko tai veli, mulla on omaan pikkuveljeen 2kk vaille 5v ikäeroa, leikittiin me lapsinakin ja nyt isoina ;) ollana todella läheiset.

2

Vierailija

Vaan minkäs teet.... on se sisarus kuitenkin tärkeä vaikka ei leikkikaveria varsinaisesti tulekaan.... On siitä seuraa ja iloa isoveljelle kuitenkin. Ja myöhemmin voivat olla hyvinkin kavereita. Itselläni on pikkuveljeen ikäeroa 8 vuotta ja hyviä kamuja ollaan.

Ap.

Vierailija

Olisin halunnut 3 lasta, mutta sain vain yhden kuolleen ja yhden elävän. Useampi keskenmenokin takana. Nyt ollaan jo alistuttu siihen, ettei meille tule enempää lapsia. :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat