Mistä olette toisen vuoksi luopuneet?

Vierailija

Millaisia kompromisseja ja missä asioissa olette tehneet parisuhteenne eteen? Ihan arkisia juttuja, kiitos!

Kommentit (14)

Vierailija

Eli en enää etsinyt toista seuraa ravintolassa. Joistain omista tavoista on täytynyt luopua ja joitakin olen hieman hionut, jotta miehelle kelpaa.

Vierailija

olin keräillyt omat huonekaluni kirppiksiltä, eikä niistä kaikki miellyttänyt miestäni kun muutettiin yhteen. Välillä harmittaa taakse jääneet huonekalut, mutta piti hänenkin luopua joistain omistaan. Ja nyt on paljon yhdessä hankittuja, yhä pääsääntöisesti käytettyjä. :)

Sen lisäksi joudun jatkuvasti luopumaan kaikkein hulluimmista sisustusideoista. En kylläkään _oikeasti_ tee mitään kunnolla hulllua, mutta oma tyylini yksin asuessani oli rynsyilevämpi ja tyttömäisempi kuin mieheni, niin niitä täytyy sitten karsia ja kysellä miehenkin mielipidettä.

en tiiä mistä muusta.. koitin miettiä, muttei nyt tullu mieleen.

Vierailija

yksi tuli vielä mieleen: Kalasta! Mies ei tykkää kalasta, tai harjoittelee varovasti sitä syömään. Itse tykkään kovasti. Sitä ei tule sitten kovin paljoa tehtyä, vaikka tahtoisi.

Niin ja arjessa annan tilaa miehen harrastukselle, eli musiikille. Tilaa ihan fyysisestikin, sillä hänellä on ehkä biljoona kitaraa, mutta myös treeneille ja keikoille ja kaikille semmoisille. Viimeksi hän oli keikalla synttärinäni, mutta kysyi sopiiko se jo kuukausia aikaisemmin.

Vierailija

Samalla hylkäsin hyvässä vauhdissa olevan urani ja suostuin sivuraiteelle, vaikka tiesin, ettei paluuta sieltä ole. Miehen paikkakunnalla ei ole yhtään entisen ammattini työpaikkaa.

Enkä kadu hetkeäkään. Sain paljon enemmän kuin mistä luovuin.

Vierailija

illalla sängyssä lukemisesta - johtuu kyllä lapsista ja niiden aikaisesta heräämisestä

sotkuisuudesta - mies vaatii siivoamaan enemmän kuin oma standardini olisi

haisevista juustoista - mies ei tykkää hajusta (ylipainoni kannalta ihan hyväkin)

Vierailija

Kaverini puolesta tekisi mieli vastata:

Hameista,seksikkäistä topeista,tyylitajusta yleensäkkin!Omasta järjestä,oman aikansa käytöstä (kaikki aika menee mieheen ja siihen että YHDESSÄ mennään ja tullaan,ovat olleet monta vuotta yhdessä,mies ei päästä).Lady shaverista kun kuulemma miehen mielestä akka lähdössä pettämään jos ajaa säärikarvansa!

tässä nyt ensimmäisenä mieleen tulevat...

Vierailija

Mitä nyt omista harrastuksista ja kavereista (mustasukkainen tyttöystävä, vaimo nykyään). Lisäksi makuukammaripuolella jouduin luopumaan esileikeistä, suuseksistä, erilaisista asennoista (lähetyssaarnaaja sopii rouvalle), yli 5 min kestävästä aktista jne.

Ekat 5 vuotta uskoin, että kyllä minussa sen verran on cowboyta että pystyn kouluttamaan naiseni ja vapauttamaan tämän estoista ja opetan nauttimaan seksistä. Sitten syntyivät lapset ja karu totuus valkeni että ei onnistu tässä elämässä ja tämän naisen kanssa. Ikävä kyllä oli jo myöhäistä erota kun lapset oli hommattu (periaatteellinen asia, minä en ainakaan eroa ehdota) joten tässä vaan kärvistellään ja haaveillaan kunnollisesta seksistä ja estottomasta naisesta.

Vierailija

Eli muutin miehen luokse yli 600 km:n päähän omasta kotikaupungistani ja taaksen jäivät KAIKKI lapsuuden aikaiset ystävät, muut kaverit, sukulaiset, veljen perhe, vanhemmat, työ, asunto, harrastukset yms.

Muutto oli kova paikka ja aiheuttaa meille edelleen eniten riitaa parisuhteessa. Onneksi mies on taipunut jo päätökseen, että pian muutamme minun kotikaupunkiini.

Vierailija

Lainaus:

Mitä nyt omista harrastuksista ja kavereista (mustasukkainen tyttöystävä, vaimo nykyään). Lisäksi makuukammaripuolella jouduin luopumaan esileikeistä, suuseksistä, erilaisista asennoista (lähetyssaarnaaja sopii rouvalle), yli 5 min kestävästä aktista jne.

Ekat 5 vuotta uskoin, että kyllä minussa sen verran on cowboyta että pystyn kouluttamaan naiseni ja vapauttamaan tämän estoista ja opetan nauttimaan seksistä. Sitten syntyivät lapset ja karu totuus valkeni että ei onnistu tässä elämässä ja tämän naisen kanssa. Ikävä kyllä oli jo myöhäistä erota kun lapset oli hommattu (periaatteellinen asia, minä en ainakaan eroa ehdota) joten tässä vaan kärvistellään ja haaveillaan kunnollisesta seksistä ja estottomasta naisesta.

Tuollaisia naisia siis on oikeesti olemassa, ne eivät ole vaan urbaanilegenda.

Onneksi mun mieheni ei ole joutunut ainaskaan tuosta luopua.

Vierailija

Ei nyt mitään maata mullistavaa:

- valkosipulista (mies ei voi sietää sen hajua)

- siisteydestä jossain määrin (minä olen super siisti ihminen, mies oikeen sottapytty, piti löytää tästä jonkinlainen keskitie ja kompromissi)

- muista miehistä

Mutta noi ei ole sellaisia että en vois elää sen kanssa. Ja ainahan kyse on valinnasta, jos nämä ei kelpaa, niin ei sitä miestä ollut mikään pakko ottaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat