5v oli huoneessa heilutellut 9kk ikäistä

Vierailija

Vauva ei missään vaiheessa itkenyt mutta kävin kurkkaamassa ja näin kun isompi nosti pienempää ja kielsin. Sitten kysyin, että tekikö jotain muuta niin sanoi heilutelleensa.

Eihän tuon ikäinen pysty tekemään mitään ravisteluun verrattavaa vauvalle? Ja olisi se kai itkenyt eikä ollut tyytyväisenä siellä.

Vauva oli koko illan ihan normaali tyytyväinen itsensä, känkkäili ainoastaan ihan väsyneenä vähän ennen nukahtamista, hampaitakin taitaa tulla taas.

Ja lapset siis olivat ihan hetken vain keskenään kun itse olin 3veen kanssa toisessa huoneessa.

Kommentit (6)

Vierailija

Lainaus:

mutta tuskin sulla syytä huoleen. kyllä ne vaaralliset ravistelut on sitten ihan muuta. siis jotain tosi kovakouraista mitä vain aikuinen voi tehdä.

Ehkä 5v oli syyllisenä siitä, että oli ylipäätään ottanut vauvan syliin ilman lupaa (jos luvasta on keskusteltu)? En usko, että 5v saisi jo noinkin "isoa" (jos nyt näin voi sanoa...) vauvaa napattua ihan huomaamatta ravisteluun. Siis ettei sitä olisi edeltänyt mitään itkuvaihetta. Ja muutenkaan. Kyllä se vähän enemmän voimaa vaatii.

Vierailija

Me on sovittu 5 v:n kanssa että vauvaa saa nostaa vain jos aikuinen on vieressä. Kiltisti poika tulee aina pyytämään äitiä mukaan jos haluaa "jumpata" vauvaa.

Vierailija

luotan kyllä ihan täysin häneen. oli 5 v kun syntyi eikä tarvinnut pelätä että tekisi jotain vauvalle. on kyllä ikäistään vanhemman oloinen.

mutta tuskin sulla syytä huoleen. kyllä ne vaaralliset ravistelut on sitten ihan muuta. siis jotain tosi kovakouraista mitä vain aikuinen voi tehdä.

Vierailija

mutta ilmeisesti "tilaisuus teki varkaan" tällä kertaa. Ei normaalisti tee mitään typeeryksiä enkä minä tiedä tekikö nytkään muuta kuin, että nosti sitä vauvaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat