Tuli tosta Halla-aho -ketjusta mieleen mieheni veli mielipiteineen..

Vierailija

Ottamatta siis kantaa Halla-ahon, mieheni veljen tai omiin mielipiteisiini mua todella ärsyttää erilaisten "nimitysten" toistaminen lapsen edessä (meillä 3-vuotias tyttö). On työnsä puolesta nähnyt kaikkea eli sinänsä jollain tasolla ymmärrän hänen näkemyksensä, mutta en haluaisi näitä pääosin stereotyyppisiä, naureskellen esitettyjä nimittelyjä lapseni vieressä ollen kuulla.

Itse olen ns. neutraalilla kannalla, mieheni hieman "kriittisempi" maahanmuuttajia kohtaan (näkee myös työssään lähinnä niitä negatiivisempia juttuja), mutta olemme sopineet, että ketään/mitään ei nimitellä ja että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä. Emme kumpikaan halua lapsen saavan mitään ennakkoasenteita.

Jos tuo miehen veli kävisi meillä joka viikko, niin olisin jo nätisti "komentanut" olemaan vähän suu supummalla ainakin lapsen kuunnellessa, mutta hän asuu ulkomailla ja käy meillä 2 x vuodessa joten en viitsi siinä sitten alkaa "nipottaa" sen kerran kun piipahtaa.

No, ehkä joku kaunis päivä mulla vaan palaa pinna kun kahvipöydässä lentelevät neekerit, ählämit, mannet, kaikki vaan saunan taakse ja v***uun täältä, niistä ei ole kuin haittaa yms. yms. tyyppiset kommentit...

Kommentit (1)

Vierailija

tuollaista kielenkäyttöä kotonani lasten edessä. En, vaikka kuinka olisi sukulainen kyseessä. Ihan reilusti sanon, että jos ei ole asiallisempaa kieltä, niin parempi olla hiljaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat